شکایت دولت پاکستان از بی بی سی

وزارت اطلاعات پاکستان اعلام کرد دولت این کشور از خبرگزاری بی بی سی به علت نشر گزارشی با عنوان نقض پنهان حقوق بشر در پاکستان شکایت کرده و از دولت انگلیس خواهان رسیدگی به آن شد.

شکایت دولت پاکستان از بی بی سیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دولت پاکستان از خبرگزاری بی بی سی به علت نشر گزارش دروغ و غیر موثق شکایت کرد.

وزارت اطلاعات پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دولت پاکستان از خبرگزاری بی بی سی به علت نشر گزارشی با عنوان نقض پنهان حقوق بشر در پاکستان شکایت کرده و از دولت انگلیس خواهان رسیدگی به آن شده است.»

به گفته منابع خبری بی بی سی دوم ژوئن گزارشی کاملا دروغ درخصوص جنگ طولانی مدت علیه تروریسم در پاکستان پس از وقایع ۱۱ سپتامبر منتشر کرد.

در شکایت وزارت اطلاعات پاکستان آمده است گزارشی که در بخش اردو و انگلیسی خبرگزاری بی بی سی پخش شد برخلاف ارزش‌های رسانه‌ای و اخلاقی است.

ژنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان نیز در صحه پیام رسان مکتوب خود ضمن محکوم کردن این اقدام بی بی سی نوشت: گزارشی را که بی بی سی منتشر کرد، ضد ارزش‌های انسانی و سراسر دروغ است.

وی افزود: خبرگزاری بی بی سی با نشر گزارش دروغین، اتهامت بی پایه و اساسی را به پاکستان وارد کرده و باید پاسخگو باشد.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: «پخش کنندگان این گزارش دروغین در واقع با تحریف کردن حقیقت، اهدافی جدا از جنبه خبری گزارش را دنبال می‌کنند.»

وزارت اطلاعات پاکستان در این شکایت از مسئولان انگلیسی خواست تا با عاملان این اقدام ناشایست برخورد قانونی کنند و هرچه زودتر این گزارش دروغین از روی سایت این خبرگزاری حذف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار