معاون امور عمرانی استاندار ایلام:

۱۶۸۶ واحد خسارت دیده از سیل در ایلام وام بلاعوض دریافت کردند

معاون امور عمرانی استاندار ایلام؛ از پرداخت وام بلاعوض به یک هزار و ۶۸۶ واحد خسارت دیده از سیل ایلام خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛۱۶۸۶ واحد خسارت دیده از سیل در ایلام وام بلاعوض دریافت کردنداحمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام  صبح امروز در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام گفت؛یک هزار و ۶۸۶ واحد خسارت دیده از سیل در ایلام وام بلاعوض دریافت کرده‌اند.

وی رصد روزانه مسائل و مشکلات مناطق سیل زده را مورد بیان قرار داد وافزود: پایش و احصاء مشکلات موجود در مناطق سیل زده استان ایلام و تلاش در برطرف کردن مشکلات به جد و با پیگیری مستمر استاندار ایلام در حال انجام و بحمدالله مناطق سیل زده ایلام از کمترین مشکل برخوردار هستند.

کرمی با اشاره به وجود ۲۱۷۸۶ متقاضی مراجعه کننده به بنیاد مسکن که اقدام به تشکیل پرونده خسارت در سیل اخیر در ایلام کرده‌اند، گفت: در ارزیابی و برآورد خسارت ار بررسی پرونده متقاضیان خسارت ۱۶۶۳۸ واحد واجد شرایط دریافت خسارت بوده که تاکنون ۵ هزار متقاضی به بانک عامل معرفی شده‌اند.

وی جابه جایی برخی روستا‌ها به علت کمبود جمعیت ساکن و عدم دسترسی در مواقع بحران از اقدامات بعدی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام عنوان و یادآورشد: روستای دمرود ۱۲ خانوار، روستای ورکمره با ۱۵ خانوار از جمله روستا‌هایی هستند که در مناطق سیل زده ماژین جابه جا و الحاق می‌شوند.

کرمی ادامه داد: اسکان تمام سیل زدگانی که در جادر زندگی کرده به منازل مسکونی، استقرار موقت پل‌گاومیشان و فعال بودن پروژه پل اصلی، برقراری ارتباط روستای وحدت آباد نیز از دیگر خدمات انجام شده در سیل ایلام است و به جد پیگیر سایر موارد مناطق سیل زده هستیم.

انتهای پیام/با

پرداخت وام بلاعوض در پی سیل اخی در استان ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.