درخشش بانوان کماندار همدان در مسابقات کشوری

سرپرست هیئت تیراندازی باکمان استان همدان از درخشش بانوان کماندار این استان در مسابقات کشوری خبر داد.

درخشش بانوان کماندار همدان در مسابقات کشوریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کیوان هنری، سرپرست هیئت تیراندازی باکمان استان همدان با اشاره به درخشش بانوان کماندار همدانی در مسابقات اظهار داشت: مسابقات تیراندازی باکمان جام شهدای تفرش با حضور ۶۰ کماندار از استان‌های مرکزی، تهران، البرز، قم، خوزستان، زنجان و همدان برگزار شد.

وی افزود: کمانداران در مسافت تیراندازی ۳۰ متر در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

سرپرست هیئت تیراندازی باکمان استان همدان با اشاره به نتایج تیراندازان همدانی در این رقابت‌ها گفت: در رشته کامپوند بانوان؛ تینا صالحی نوجوان همدانی با حذف همه مدعیان به مقام قهرمانی رسید.

هنری ادامه داد: در ریکرو بانوان مهناز قره باغی، فاطمه نوروزیان و لاله پور غیاثیان هر سه از همدان در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست هیئت تیراندازی باکمان در سال ۹۸ بیان کرد: به دنبال میزبانی‌های فراملی در استان همدان هستیم و درخواست خود را به ریاست فدراسیون داده‌ایم و امیدواریم شاهد برگزاری رویداد‌های بزرگ ورزشی در همدان باشیم.

سرپرست هیئت تیراندازی باکمان استان همدان عنوان کرد: با داشتن یکی از بهترین سایت‌های تیراندازی باکمان کشور و زیرساخت‌های مناسب ورزشی در استان همدان می‌توانیم شاهد میزبانی رویداد‌های بزرگ تیراندازی باکمان در استان باشیم.

هنری با اشاره به فعالیت مدرسه تیراندازی باکمان در تابستان گفت: به دنبال کسب استعداد‌های جدید و گسترش هرچه بیشتر این رشته ورزشی در تابستان ۹۸ هستیم و پیرو این موضوع مدرسه تیراندازی باکمان زیر نظر مربیان مجرب از ابتدای تیر آغاز فعالیت دارد.

انتهای پیام/ب

بانوان کماندار همدان در مسابقات کشوری خوش درخشیدند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.