روحیه با نشاط خانواده شهدا درسی برای مسئولان در خدمتگزاری به مردم است

نماینده ولی فقیه در گیلان وجود روحیه نشاط و شادابی پدران و مادران شهیدان را درسی برای مسئولان کشور و استان عنوان کرد گفت: مسئولان باید نسبت به خانواده شهدا وظیفه شناس باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آ یت الله رسول فلاحتی در دیدار با مادر شهیدان داود، مسلم و حمزه کریم بخش، پدر و مادر شهیدان سیدرحمت و سیدمحسن حسینی و مادر و برادران شهیدان جمال و جواد دوربین در بندر انزلی با اشاره به اینکه برای عرض ادب، احترام و سلام خدمت خانواده شهدا حضور پیدا کردیم اظهار کرد: امروز خانواده شهدا از همان روحیه نشاط و شادابی که فرزندان آن‌ها برای دفاع از ارزش‌های نظام، انقلاب و کشور به جبهه‌های جنگ رفتند، برخوردارند.
وی، وجود روحیه نشاط و شادابی پدران و مادران شهیدان را درسی برای مسئولان کشور و استان عنوان کرد و افزود: مسئولان با کسب نشاط و شادابی خانواده شهدا می‌توانند با روحیه مضاعف خدمتگزار مردم کمک باشند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه روحیه با نشاط خانواده شهدا در گام برداشتن محکم و استوار مسئولان در خدمتگزاری به مردم اثرگذار است، تصریح کرد: مسئولان نیازمند دعای خیر خانواده شهیدان هستند و امیدواریم پدران و مادران شهیدان شفاعت کننده ما در روز قیامت باشند.
آیت الله فلاحتی، پدران و مادران شهیدان را انسان‌های بهشتی توصیف کرد و گفت: زمانی که نظام و انقلاب به جوانان نیاز داشتند خانواده شهدا عزیزان خود را به جبهه‌ها فرستادند و اکنون مسئولان باید به این خانواده‌ها خدمت کنند.
وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا همواره در خدمت نظام و اسلام هستند، بیان کرد: هفته گذشته در دیدار مقام معظم رهبری حضور پیدا کردیم و ایشان سفارش بسیار نسبت به تکریم خانواده شهدا داشتند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، رهبر معظم انقلاب را نخستین قدردان خانواده شهدا دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده شهدا بسیار ارزشمند است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خانواده شهدا فرشتگان روی زمین هستند، اظهار کرد: شهدا متعلق به تمام جامعه هستند و والدین شهیدان پدران و مادران جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.
وی، استقلال و اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی را برگرفته از وجود شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا با جانفشانی خود دنیای استکبار را به ذلت کشاندند.
امام جمعه رشت با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی براینکه انزلی قهرمان است، بیان کرد: انزلی قهرمان بسیار پر معناست، زیرا مردم انزلی با توجه به هجوم فرهنگ‌های بیگانه همچنان ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.
آیت الله فلاحتی، وجود خانواده شهدا را نعمتی برای جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: تا زنده ایم این نعمت را فراموش نمی‌کنیم.
وی، خانواده شهدا را هدیه الهی برای جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: امیدواریم خدا توفیق دهد همواره در مسیر شهیدان باشیم.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه مسئولان باید نسبت به خانواده شهدا وظیفه شناس باشند، اظهار کرد: از خدای متعال برای والدین شهدا آرزوی سلامتی و بهروزی داریم و خرسندیم از اینکه پدر و مادر شهیدان را با همان روحیه فرزندان شان می‌بینیم.
داود و حمزه کریم بخش در عملیات والفجر ۱۰ به شهادت رسیدند و مسلم کریم بخش در سال ۶۴ در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.
سید رحمت حسینی در عملیات کربلای۵ به شهادت رسید و سیدمحسن حسینی در عملیات امبرالمومنین در غرب مریوان در سال ۶۳ به افتخار شهادت نائل آمد.
جمال دوربین در منطقه دهلران در دفاع مقدس در سال ۶۷ به افتخار شهادت نائل آمد و جواد دوربین از شهدای مدافع حرم در سال ۹۵ در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/آ

والدین شهدا فرشتگان روی زمین هستند

برچسب ها: شهید ، خانواده شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.