دیوار چینی خانه‌های سیل زده مددجویان استان

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: کار اجرایی بعضی واحد‌های مسکونی مددجویان استان که دچار سیل شده بودند به مرحله دیوار چینی رسیده است.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با توجه به سیل اخیر در بعضی از شهرستان‌های استان کار اجرایی واحد‌های مسکونی مددجویان خسارت دیده آغاز و بعضی از آن‌ها در مرحله دیوار چینی هستند.

وی با بیان اینکه ۲۷۱ واحد مسکونی مددجویان در این سیل دچارخسارت شده اند افزود: منابع مالی تمامی این واحد‌های خسارت دیده تامین و اختصاص داده شده است.

سلم آبادی با اشاره به اینکه به هر واحد مسکونی ۱۰ میلیون تومان کمک بلا عوض پرداخت شده است گفت: علاوه بر آن مددجویان کمک‌های بلاعوض دولت و تسهیلات بهسازی مسکن از محل بانک‌های معرفی شده توسط بنیاد مسکن را دریافت خواهند کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه این واحد‌ها در ۶ ماهه دوم امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید افزود: همه مددجویان روستا‌هایی که دچار سیل و در سامانه مدیریت بحران کشور و استان ثبت شدند می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی درخصوص احداث مسکن‌های خسارت دیده در شهرستان‌ها گفت: شهرستان‌های بشرویه، سربیشه و طبس، یازده واحد روستایی و در شهر بشرویه یک واحد شهری دچار خسارت شده بودند.

انتهای پیام / ط ا

خسارت ۲۷۱ واحد مسکونی مددجویان روستایی استان در سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار