افتتاح طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان /تقدیر از خیران کتابخانه ساز استان

طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در چهارمین نشست ارزیابی کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان گفت: طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر این شهرستان سیزدهم تیر ماه افتتاح می‌شود.

وی، یکی از طرح‌های مهم این اداره کل در حوزه تامین فضای مطالعاتی در شهرستان لاهیجان را طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر اعلام کرد و افزود: طرح توسعه این کتابخانه در ۲ طبقه شامل سالن‌های مطالعه مجزا ویژه بانوان و آقایان، بخش مخزن کتاب و بخش مطالعه وی آی پی با همکاری بنیاد علمی آموزشی قلم چی، شهرداری لاهیجان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان به پایان رسیده و همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) روز پنجشنبه (۱۳ تیر ماه) با حضور مسئولان استانی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، از اقدامات ارزشمند کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان در فراهم آوری امکانات و شرایط مطلوب برای حضور و مطالعه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قدردانی کرد و افزود: اساس کار کتابخانه تعامل و همدلی است.

پریسا کرمی، با بیان اینکه کتابخانه‌ها باید مکان امنی برای حضور اقشار مختلف مردم باشند، گفت: کتابداران همواره نشان دادند که میزبان بسیار خوبی برای مراجعین به این مکان بوده اند و در رفع نیاز‌های مطالعاتی ایشان کوشیده اند.

وی از آیین قدردانی از خیران کتابخانه ساز خبر داد و تصریح کرد: همزمان با افتتاح طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان از تعدادی از خیران کتابخانه ساز استان قدردانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری از طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.