در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعلام نتایج انتخاب و انتصاب مدیران تا اوایل مرداد

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری با اشاره به فرایند انتصاب مدیران از اعلام نتایج نهایی تا اوایل مرداد خبر داد.

اعلام نتایج انتخاب و انتصاب مدیران تا اوایل مردادفریبرز حمیدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرایند انتخاب و انتصاب مدیران اظهار کرد: بر اساس فرایندی که برای انتخاب و انتصاب مدیران در نظر گرفتیم آزمونی ویژه داوطلبان مدیریت مدارس برگزار شد و طبق ضوابط چنانچه مدیران حداقل ۶۰ درصد از نمره را کسب کنند امکان ورود به مرحله مصاحبه را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که حداقل ۱۲۰ نمره از ۲۰۰ نمره آزمون کتبی را کسب کنند برای شرکت در مصاحبه معرفی می‌شوند، اما افرادی کمتر از این حد نصاب امکان حضور در مصاحبه را ندارند.

حمیدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شائبه‌های حضوری برخی از افراد مردودی در آزمون مصاحبه اظهار کرد: به هیچ وجه چنین موضوعی امکان پذیر نیست چرا که فرایند انتخاب به طور سامانه انجام می‌شود و اگر کسی کمتر از نمره حد نصاب را داشته باشد برای مصاحبه معرفی نمی‌شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری با بیان اینکه به طور کلی ۴۰۰ نمره برای مصاحبه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پذیرفته شدگان آزمون کتبی در مرحله مصاحبه مهارت‌های تجربی، روان شناختی و حرفه‌ای خود را در برابر ناظران آشنا به دوره‌های تحصیلی تبیین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فرایند انجام مصاحبه تا ۲۰ تیر ماه ادامه دارد، بیان کرد: بعد از انجام مصاحبه با بررسی‌های لازم اوایل مرداد ماه نتایج اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان می‌توانند در پست مدیر مدرسه بنا بر ضوابط حکم دریافت کنند.

چگونگی توزیع مدیران در  مدارس

حمیدی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر چگونگی توزیع مدیران در مدارس گفت: مدیران بنا بر اعلام قبلی که برای فعالیت درمدارس داشته‌اند پس از طی کردن مراحل آزمون پذیرفته می‌شوند البته اگر برای مدرسه‌ای چند متقاضی وجود داشته باشد فردی به عنوان مدیر منصوب خواهد شد که نمرات آزمون کتبی، مصاحبه و سوابق بهتری داشته باشد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری تصریح کرد: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای تمام مدارس کشور به استثنای مدارس غیردولتی انجام می‌شود و مدیران شایسته مبتنی بر صلاحیت‌های تخصصی و حرفه‌ای برای اداره مدرسه به کار گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۱ تير ۱۴۰۰
سلام. اگر مجموع امتیازات در ارزیابی و آزمون و مصاحبه مورد قبول واقع نشه میشه دوباره برای سال های بعد در آزمون و مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۹ تير ۱۴۰۰
باسلام درمصاحبه نمره قبولی از400 چنداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۲ تير ۱۴۰۰
سلام از نمره مصاحبه ای که ۴۰۰ می باشد چند درصد نمره مصاحبه باید بیاوریم تا قبول شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه فرصت آزمون خیلی کم بود
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۱:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
آزمونش فوق العاده سخت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
متاسفانه هر کاری بخواهند در این مجموعه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۳:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
ازمون نبود. مهره چینی بود. متاسفانه مهره ها هم هیچوقت نه لیاقت دارن نه دانش دارن و نه پشتکار که حداقل مطالعه کنن و بتونن حداقل 60 درصد نمره رو بیارن. در عوض خیالشون رمره را مسولین تا جایی که لازم باشه میارن پایین تا مهره ها در نهایت انتخاب بشن.
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۹:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
باسلام استان قزوین هم نمرات پایین را انتخاب کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
پس چی شد؟؟ این بود شایسته سالاری؟ چرا نتایج رو اعلام نمیکنید؟ افراد موردنظرتون امتیاز علمی لازم رو نیاوردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام همه جا شايسته سالاري از بين رفته تمام
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۲۰:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام واقعا واگذارشون به خدا حقمون رو ضایع کردند باید از نمره 12 به بعد رو مصاحبه میکردن 9و10و11 رو چراباید بیارن مصاحبه از اول گفتن نیاز داریم چون قبول شده ها کم شدند بایداز نمره ای پایین هم مصاحبه کنیم پس سه برابر ظرفیت رو مصاحبه کردند پس از اعلام نتیج مشخص شد که مدارس خالی نیست و مدیر نمی خواهند و مازاد اوردند پس کسانی که نمره 9و10 گرفتند رو کردن مدیر چون نور چشمی هستند و همه چیز برعکس به نفع بعضی هاست وپشت این قضیه حکایت چیز دیگری بود و مارا بگو که دلمون رو به ازمون خوش کردیم غافل از یک وعده دروغ و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
کمیته های انتصاب دو به یک یعنی ورودی مصاحبه باید دو برابر مورد نیاز باشه ..منطقه ما نیاز نزدیک به بیست نفر بوده فقط سه نفر بالای ۱۲ بودن از جمله بنده که ۱۳ شدم اما تا نمره ۹ دعوت به مصاحبه شدن حدود ۴۰ نفر ..هنوز نتایج مصاحبه رو اعلام نکردن..
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
این قابل قبول تر هسست. حداقل بصورت مرحله ای و به علت عدم وجود حدنصاب نفرات این کار و کردن . نه مثل مناطقی که یکدفعه بدون هیچ توجیهی و بدون هیچ نیازی به افراد بیشتر , جهت مصاحبه,سطح نمره پایین بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
از سال گذشته کلی قبولی موندن که مدیر نشدن امسال چون بالای 12 بوده تعداد کمتری قبول شدند که این همون ملاک سند تحول هست که بحث شایسته سالاری رو مطرح کرده. بنابراین کمبودی وجود نداره بلکه کلی قبولی از سال پیش هم هستند. این کارشون فقط دلیلش رابطه بازی و باز کردن در مدیریت برای همکاران ذینفع در داخل اداره هست و بس...
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
با سلام ظاهرا مناطق نمره قبولی آزمون رو به اندازه ای پایین آوردن که دو برابر تعداد مدیران جدید مورد نیاز دعوت به مصاحبه شدن و این به معنی تضییع حق قبول شدگان در آزمون نیست چون نمره آزمون و مصاحبه و سوابق عملکردی ملاک انتخاب هست . پس قبول شدگان در اولویت هستند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
بحث ظاهرا نیست. دقیقا همین کارو کردن که قبولی رو از 12 به 8 رسوندن و 40 نمره هم دادن. و هدف فقط این هست امکان حضور افرادی که مورد نظره اداره هستند اما خودشون توانایی قبولی در ازمون انلاین رو نداشتن بتونن بیان برای مرحله مصاحبه بیان و در نهایت هم همین افراد نورچشمی انتخاب بشن. به نظر شما این تضییع حق شرکت کنندگان و قبول شدگان اصلی نیست؟؟؟؟؟واقعا که از ماست که برماست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
همکار محترم اساسا قبولی در ازمون انلاین شرط ورود به مراحل بعدی هست. (سوابق و مصاحبه و...) .پس به همین راحتی نمی شه پیش شرط. نمره 60درصد ازمون انلاین رو دستکاری کرد. ازطرفی در خیلی نواحی از جمله ناحیه ما تعداد مدارس و افراد 60% ازمون انلاین تناسب دارند و لزومی به این تغییر سطح نمره ها نیست. مگر اینکه هدف انتخاب افراد خاصی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خیر
این کاملا بی عدالتی و تضییع حقوق قبول شدگان هست...
چون ازمون 200 نمره و مصاحبه 400 نمره داره و راحت میتونن تو مصاحبه به دلخواه عمل کنند...
این کار تخلف آیین نامه انتصاب مدیران هست که متاسفانه اکثر مناطق این کار و کردند...
متعجبم چرا آقای حمیدی جلوی این کار مناطق رو نمی گیرند درحالیکه مصاحبه اکید کردند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
وزارت آموزش و پرورش باید شفاف سازی کنه چرا علیرغم اینکه گفته شد حدنصاب شصت درصد ولی دربسیاری مناطق و نواحی کشور به علت حمایت از نورچشمی های ادارات مناطق و رفیق بازی حدنصاب رو تغییر دادن و با نمره کم دعوت به مصاحبه کردن؟؟ تا کی باید روابط بر ضوابط حاکم باشه؟؟؟
India
فرهنگی
۱۰:۴۰ ۲۲ تير ۱۳۹۸
علاوه بر این , اضافه شدن 40 نمره در استانها, عجیب تر از کم کردن درصد قبولی از 60 به 40 هست. اگر قرار به این اعمال نفوذها و تعییر شرایطهای اولیه بعد از ازمون انلاین هست اساسا چرا انتصاب مدیران ازمونی شد؟؟؟؟ همون روش سنتی اعمال می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
واقعا بی عدالتی محضه
هیچ کس هم پاسخگو نیست!!!
عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان لطفا پیگیری کنید...
ازتون خواهش می کنیم...
اگه قرار بود انتصابات مثل قدیم براساس رابطه ها باشه چرا آزمون گذاشتن؟!
همکاران اداری که شرکت کرده و زیر 12 شده بودند رو ازین طریق دعوت به مصاحبه غیرقانونی و غیر اساسنامه آزمون کردند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۸
ناحیه 2 اهواز هم زیر حدنصاب 60 درصد حتی با نمره 9 دعوت به مصاحبه شدن، این ی عدالتی بود واسه کسانی که آزمون علمی رو خوب دادن
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۱:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۸
در اموزش و پرورش مازندران و خصوصا ناحیه 2 ساری علاوه بر اینکه نمره قبولی به 8 رسیده , همچنین 40 نمره به این افراد اضافه شده است. یعنی کسی که در مرحله انلاین نمره 8 گرفته علاوه براینکه دعوت به مصاحبه شده 40 نمره هم ارفاقی دریافت کرده است. این در حالیست که قبول شدگان نهایی ازمون سال گذشته که اسامیشان در بانک مدیران هست شامل این ارفاق ها و حتی اضافه شدن رزومه یکسال گذشته هم نشدند.
از چه راهی می شود با اقای حمیدی ارتباط برقرار کرد؟؟؟ واقعا ایشون بی اطلاع از این اقدامات در استانها و شهرها هستند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیری
۱۵:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۸
درسته همکار محترم
واقعا آدم متاسف میشه...
آقای حمیدی مشاور محترم وزیر لطفا بررسی کنید...
عزیزان بزرگوار در باشگاه خوب خبرنگاران جوان لطفا به این مطالبه قبول شدگان حقیقی در آزمون توجه و پیگیری فرمایید...
ما دستمون به جایی بند نیست...
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۱:۳۲ ۱۷ تير ۱۳۹۸
سلام خداقوت
متاسفانه در شهرستان ها به طور مثال رشت نمرات پایین 12 یعنی 8 و 9 و 10 و 11 هم مصاحبه شدند و هنوز هم در حال مصاحبه هستند!
چرا باید اینطور باشه چرا باید حق کسانی که زحمت کشیدند از شب و روزشون زدند و مطالعه کردند خورده بشه و اکثرا دعوت بشوند!!! این آزمون نمره منفی نداشت بنابراین خیلی ها شانسی و 50: 50 زدند و نمره 10 گرفتند و مصاحبه شدند در حالیکه در بخشنامه وزارتی نمره 12 به بالا یعنی قبول و باید مصاحبه بشوند!!!
لطفا به گوش مسئولین برسانید.
براساس سند تحول بنیادین مدیران شایسته باید انتخاب بشوند و آن هم از طریق آزمون و مصاحبه اما الان در شهرستان ها جور دیگه ای عمل میشود!!!
و این باعث سرخوردگی و عدم اعتماد خواهد شد...
لطفا انعکاس دهید.
سپاس
Germany
حسيني
۰۱:۵۸ ۱۸ تير ۱۳۹۸
كاملا درسته و همينطور عمل شده!!
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۰۱:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۸
سلام
اما متاسفانه شهرستان ها نمرات پایین تر از 12 رو هم واسه مصاحبه دعوت کردند!!!!
کی پاسخگویه واقعا؟!!!
آخرین اخبار