کاربران توئیتر به اظهارات بولتون درباره ونزوئلا واکنش نشان دادند

اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص حفظ «آزادی» یک کشور دموکراتیک از سوی ارتش ونزوئلا از سوی کاربران توئیتر مورد تمسخر و انتقاد قرار گرفت.

انتقاد کاربران توئیتر از اظهارات بولتون درباره ارتش ونزوئلابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، درخواست جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا که همواره ادعاهایی بی‌اساس علیه دولت کاراکاس مطرح می‌کند، از ارتش ونزوئلا برای محافظت از «آزادی» یک کشور دموکراتیک، با انتقاد کاربران توئیتر همراه شد.

مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی مداخله‌جویانه که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد نوشت: ارتش ونزوئلا مسئولیت تضمین دموکراسی و قانون اساسی، حفاظت از غیرنظامیان و اطمینان از دسترسی مردم ونزوئلا به حقوق اولیه خود را دارد. ما از ارتش ونزوئلا می‌خواهیم تا از آزادی‌های یک ونزوئلا دموکراتیک حفاظت کند.

کاربران شبکه توئیتر با انتقاد از مشاور امنیت ملی آمریکا او را فردی جنگ طلب توصیف کرد. یکی از کاربران توئیتر در واکنش به اظهارات بولتون ضمن جنگ طلب خواندن او، مشاور دولت واشنگتن را متهم به نادیده گرفتن مشکلات داخلی کرد.

یکی دیگر از کاربران توئیتر نیز ضمن انتقاد از بولتون نوشت: چرا آمریکا احساس می‌کند لازم است در همه جای جهان مداخله کند.

کاربر دیگری با اشاره به دیدار اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نوشت: تو جنگ طلب هستی و چرا ترامپ تو را از سفر کره شمالی منع کرد؟

یک کاربر دیگر نیز نوشت: بسیار جالب است. من خیلی کم مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، را می‌شناسم، اما به او بیشتر از نیویورک تایمز یا جان بولتون اعتماد دارم. مخصوصا وقتی این دو با هم توافق نظر دارند.

کاربر دیگری نیز از بولتون خواست تا به پروپاگاندی خود بر ضد ونزوئلا پایان دهد. او در توئیتر خود نوشت: تو حتی اندکی نگران مردم ونزوئلا نیستی. تو فقط خواهان رفتن مادورو هستی، زیرا او خطری برای توست. آمریکا حق جایگزین کردن یک حکومت را به دلیل اینکه از آن خوشش نمیاد، ندارد.

شایان ذکر است، مشاور امنیت ملی آمریکا همواره برای مواضع جنگ طلبانه خود در قبال دیگر کشور‌ها مورد انتقاد شدید است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونزوئلا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار