رئیس ستاد اجرایی نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

۲۱ تیر انتخابات نظام پرستاری در استان سمنان برگزار می‌شود

محمد علی طاهریان گفت: ۶۳ نفر در ۶ شهرستان سمنان برای حضور در پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری نام‌نویسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدعلی طاهریان رئیس ستاد اجرایی نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه ۲۱ تیر انتخابات نظام پرستاری در استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: ۶۳ نفر در ۶ شهرستان سمنان، گرمسار، آرادان، مهدیشهر، دامغان و سرخه برای حضور در پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه در صورت ضرورت این زمان تمدید می‌شود افزود: برای پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه ۱۷ تن، در گرمسار و آرادن ۲۱ تن و در دامغان ۲۵ تن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

طاهریان بیان کرد: کانون‌های رای گیری در شهرستان سمنان را بیمارستان‌های کوثر، امیرالمومنین (ع) و شفاء و ۱۵ خرداد در مهدیشهر است و رای گیری شهرستان دامغان در بیمارستان ولایت و شبکه بهداشت و درمان و همچنین در شهرستان گرمسار در بیمارستان معتمدی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نام نویسی برای پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از یک ماه پیش آغاز شد و پس جمع بندی تأیید صلاحیت‌ها نتیجه به نامزد‌ها اعلام شد.

رئیس ستاد اجرایی نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اظهار داشت: تبلیغات نامزد‌ها از ۱۱ تیر آغاز شده و تا نوزدهم تیر ادامه دارد و مسئولان بیمارستان‌ها مکلف به فراهم کردن مکان‌ها و تابلو‌هایی برای تبلیغ نامزد‌ها شدند.

وی با اشاره به تدابیر لازم به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت تمامی افراد واجد شرایط در پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، ابراز داشت: صندوق‌های سیار در نوبت صبح و بعد از ظهر در برخی از کانون‌های رای‌گیری برای افرادی که به هر دلیلی امکان تحویل رای خود در کانون‌های ثابت را ندارند پیش بینی شده است.

وی با اشاره به توزیع تعرفه‌ها از ۱۶ تیر، گفت: نتیجه انتخابات در صورت نبود اعتراض، همان روز برگزاری، به نامزد‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: داوطلبان در صورت اعتراض به نتیجه انتخابات ۴۸ ساعت مهلت دارند اعتراض خود را به صورت کتبی به معاونت اجرایی انتخابات به عنوان رئیس هیأت اجرایی انتخابات سازمان نظام پرستاری، تسلیم کنند.

پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از صبح روز جمعه ۲۱ تیر ۹۸ همزمان با سراسر کشور تا ساعت ۱۸ این روز ادامه دارد.

انتهای پیام / م

رقابت ۲۶ نفر از ۶ شهرستان استان سمنان در اتخابات نظام پرستاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.