پرتوآذر: هیئت دوچرخه سواری استان فارس دغدغه‌های ورزشی من را به حاشیه برد

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: هیئت دوچرخه سواری استان فارس به دلیل حمایت نکردن از من دغدغه‌های ذهنی ورزش قهرمانی من را به حاشیه برد.

فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:  من به خاطر اینکه متولد استان فارس هستم باید از طریق این استان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم. متاسفانه در مدت زمان اخیر هزینه‌هایی بوده که طبق قانون باید هیئت استان پرداخت می‌کرده مانند هزینه‌ی مسابقات قهرمانی کشور که همچنان برای سال گذشته پرداخت نشده است. در این شرایط هیئت استان فارس فقط دغدغه‌های ورزش قهرمانی من را به حاشیه برده است.

او افزود: هیئت استان فارس سال گذشته نیز به من قول پرداخت پاداش دادند که هنوز هیچ اقدامی نکردند. هیئت استان فارس هیچ کمکی به من نکرده است و با هیئت استان صحبت کردم و گفتم اگر شرایط حمایت از یک ورزشکار را ندارید بگذارید از طریق استان دیگری در مسابقات شرکت کنم. در طول این مدت با اداره کل استان نیز در تماس بودم که آن‌ها عنوان کردند که مدیریت هیئت استان فارس مشکل دارند، اما هنوز نتوانستند برکنارش کنند.

ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان در ادامه عنوان کرد: اکنون زمان مناسبی نیست که به عنوان ورزشکار قهرمان ذهن خودم را درگیر چنین مسائلی کنم چرا که مسابقات قهرمانی آسیا از ۴ مرداد ماه آغاز می‌شود و فرصت کمی باقی مانده است. در موقعیتی که قرار دارم قطعا می‌توان از طریق استان‌های دیگر در مسابقات شرکت کنم، اما مساله این است که باید از طرف استانی که متولد شدم حمایت شوم. این مشکل متعلق به زمان کنونی نیست و فقط به خاطر عرقی که به استانم دارم باقی ماندم. سال‌های ورزشی طلایی من با چنین دغدغه‌هایی در حال از بین رفتن است و نمی‌خواستم وارد چنین مسائلی شوم چرا که انرژی زیادی از من می‌گیرد. در زمان حال من باید تمام دغدغه ام مسابقات مهم قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک باشد.


بیشتر بخوانید:

قمری: محرومیت دوپینگ سهرابی قطعی نیست

قمری: کاوه سابقه دوچرخه سواری حرفه‌ای ندارد

رئیس هیئت دوچرخه سواری تهران: کاوه دوچرخه سوار حرفه‌ای نیست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.