صنیعی فر و حدادیان در یک قدمی برگشت به نساجی

جلسه‌ میان صنیعی فر و حدادیان مالکان پیشین و اژدری مالک فعلی نساجی برگزار شد.

صنیعی فر و حدادیان در یک قدمی برگشت به نساجیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خروجی جلسه مالکان پیشین و فعلی و رایزنی‌های استاندار مازندران و مدیر کل ورزش استان مازندران نساجی نشان می‌دهد، رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر احتمالاً مجدداً مالکیت باشگاه نساجی را بر عهده می‌گیرند.

پس از اینکه جلسه‌ای میان فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان مالکان پیشین و محمد اژدری مالک فعلی نساجی مبنی بر حل اختلافات مالی برگزار شد، طرفین بر سر قرارداد با یکدیگر به بحث و گفتگو پرداختند که برای دریافت خروجی جلسه از میلاد مهدی نماینده تام‌الاختیار صنیعی فر درخواست کردیم تا توضیحاتی ارائه دهد.

مهدی در گفتگو با خبرنگار ما درباره خروجی این جلسه عنوان کرد: طبق آخرین توافقی که در جریان هستم قرار بود امروز چک محمد اژدری به ارزش ۳ میلیارد تومان پاس شود که این اتفاق نیافتاد. بر اساس این توافق بنا بود چک نخست این انتقال پرداخت گردد سپس در مورد سایر بدهی‌های مورد بحث تصمیم گیری شود. اما با برگشت خوردن چک و آخرین مهلت که امروز اعلام شده بود، این قضیه منتفی شد و از نظر مالکین پیشین این معامله به طور کامل فسخ شد.

مهدی شائبه بازگشت قطعی صنیعی‌فر و حدادیان به نساجی را نه رد و نه تکذیب کرد و در واکنش به این اتفاق عنوان کرد: بازگشت مالکان قبلی به نساجی در حوزه اختیارات ایشان و حدود قانونی است که من در این باره نظری ندارم و در کل چنین بحثی بستگی به نظر نهایی‌شان دارد که چنانچه هر تصمیمی اتخاذ گردد حتما به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

در کنار همه این اتفاقات از خروجی جلسه اینطور استنباط می‌شود که اختلافات مالی و عدم پرداخت به موقع توسط مالک جدید، مالکان قبلی را به قائمشهر نزدیک کرده و احتمال دارد مدیریت امور باشگاه را مجددا از سر بگیرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار