کشف ۵۴۶ دستگاه ماینر در رفسنجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در عملیات پلیس شهرستان رفسنجان خبر داد.

کشف ۵۴۶ دستگاه ماینر در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس شهرستان رفسنجان از طریق کار اطلاعاتی از دپوی تعداد زیادی دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در یک مکان مشخص در این شهر مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی از یک کارخانه متروکه ۵۴۶ دستگاه ماینر ساخت کشور چین که بصورت پلمب شده در این محل دپو شده بودند را کشف کردند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های میدانی نیز مشخص شد افرادی در این محل قصد نصب و راه اندازی این دستگاه‌ها با اتصال به شبکه اینترنت را داشته اند که در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام قاچاق و غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه حدود ۷۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است.
انتهای پیام/ح

کشف ماینرهای غیرمجاز در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
&
۱۸:۲۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
باسلام بررسی شود ردپای اقای کهنوجی برادرزن ریس اسبق کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان وراور که مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هستند و احتمالا تعداد این دستگاه در روزهای اینده نیز خیلی بیشتر از این کشف میشود و ریس انجابودند بنام شرکت زرینه مس ،نقششان در این ماجرا چه بوده است؟؟ وایا نقش داشته اند؟؟
تقاضا داریم که قوه قضایه بدون اغماض برخورد کند
آخرین اخبار