ورود کاروان زیر سایه خورشید به زاهدان

خدام کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفر خود در سیستان وبلوچستان صبح امروز وارد زاهدان شدند.

ورود کاروان زیر سایه خورشید به زاهدان️به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عیادت از بیماران و دلجویی از خانواده های شهدا و شرکت در جشن های محوری میلاد امام رضا(ع) از برنامه های این کاروان در زاهدان است.
️علی هوشمند دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خادمان آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) که از ۱۶ تیرماه وارد استان شده بودند صبح امروز وارد زاهدان شدند که شرکت در صبحگاه مشترک سپاه سلمان آغازگر برنامه‌های آن‌ها در مرکز سیستان وبلوچستان بود.

وی افزود: بازدید از کارخانجات و نمایشگاه صنایع کوچک استان، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان، دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و شرکت در جشن‌های محوری دهه کرامت از جمله برنامه‌های این کاروان در زاهدان است.

وی تاکید کرد: ویژه برنامه اصلی و محوری این کاروان در زاهدان نیز عصر امروز (شنبه-۲۲ تیرماه) به صورت عمومی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از محل میدان شهدا آغاز می‌شود که شهروندان زاهدانی، خادمان و پرچم گنبد امام هشتم را تا مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان همراهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور در محل کهف الشهدا بولوار رسالت، جشن میلاد در مسجد امام رضا (ع) خیابان صدیقیه و شرکت در برنامه زنده تلویزیونی شبکه هامون نیز جزو برنامه‌های سفر دو روزه این کاروان در زاهدان است.

انتهای پیام/گ

کاروان زیر سایه خورشید در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار