همایش عفاف وحجاب و جشن بزرگ خوشید هشتم در آشتیان

همایش عفاف وحجاب و جشن بزرگ خوشید هشتم در امامزاده بی بی فاطمه صغری (ص) آشتیان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اجتماع مدافعان حریم خانواده و روزملی عفاف وحجاب شهرستان آشتیان همراه با پنجمین پیاده روی و جشن بزرگ خوشید هشتم در شهرستان آشتیان در امامزاده بی بی فاطمه صغری (ص) برگزارشد.

در این همایش مردم به خصوص بانوان مسیر ۸ کیلومتری میدان آزادی به سمت امامزاده بی بی فاطمه صغری (ص) واقع در دهستان سیاوشان را با عشق به امام رضا (ع) دفاع از عفاف و حجاب طی کردند.

به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است.

بر اساس دستورالعمل اجرایی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور هر یک از روز‌های این هفته برای اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی نام‌گذاری شده است؛ روز شنبه ۱۵ تیربه نام «عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی (س)» و یکشنبه ۱۶ تیر با نام «عفاف و حجاب، تجلی فطرت، تاج بندگی» نام‌گذاری شده است.

دوشنبه ۱۷ تیر به نام «عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، احترام به قانون»، سه‌شنبه ۱۸ تیربه نام «عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی»، چهارشنبه ۱۹ تیربا نام «عفاف و حجاب، اخلاق‌مداری، خانواده سالم»، پنجشنبه ۲۰ تیر به نام «عفاف و حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه ۲۱ تیر با نام «عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نام‌گذاری شده است.

همایش عفاف وحجاب و جشن بزرگ خوشید هشتم در آشتیان

انتهای پیام / ج

همایش عفاف وحجاب و جشن بزرگ خوشید هشتم در امامزاده بی بی فاطمه صغری (ص) آشتیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.