بازرگانی:

همه گلوگاه های فسادخیز در صنعت نفت مربوط به وزارت نفت نیست

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت گفت: ۱۲ گلوگاه فسادخیز در صنعت نفت شناسایی شد که البته همه آن‌ها مربوط به وزارت نفت نیست.

همه گلوگاه های فسادخیز در صنعت نفت مربوط به وزارت نفت نیستبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع‌الدین بازرگانی معاون وزیر نفت، در نشست هم اندیشی کارگروه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت، گفت: ۱۰ هیات رسیدگی به تخلفات در وزارت نفت شکل گرفته که به صورت تخصصی به مشکلات رخ داده، رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: ۷۵ درصد تخلفات رخ داده مربوط به ضوابط اداری و اجرایی مانند غیبت و تاخیر کارمندان است و تخلفات مالی بخش کمی را تشکیل می‌دهد.

بازرگانی ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده، روند شناسایی عوامل فساد مالی بهتر شده که بازخورد‌های بیرونی آن نیز مشخص است و همچنین کارگروه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز تشکیل شده که رویکرد آن پیشگیرانه و جلوگیری از وقوع فساد است.


بیشتر بخوانید: وزارت نفت، بانک و جواهرفروشی نظام است 


وی گفت: با اقدامات انجام شده، ۱۲ گلوگاه فسادخیز در صنعت نفت شناسایی شد که البته همه آن‌ها مربوط به وزارت نفت نیست.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت در پایان گفت: سال گذشته نیز کمیته ویژه بررسی مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل شد که سازمان‌هایی مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نیز در آن حضور دارند.

انتهای پیام/

شناسایی۱۲ گلوگاه فسادخیز در صنعت نفت

برچسب ها: وزارت نفت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار