اشرف غنی:

حمله اخیر طالبان به یک هتل در بادغیس، خلاف قعطنامه نشست قطر است

ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر بیانیه ای حمله گروه طالبان به یکی از هتل های شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس را شدیدا محکوم کرد.

حمله اخیر طالبان به یک هتل در بادغیس، خلاف تعهد طالبان در قعطنامه نشست قطر استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای حمله گروه طالبان به یکی از هتل های شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس را شدیدا محکوم کرد.

در بیانیه ریاست جمهوری افغانستان آمده است: «با آنکه طالبان در قطعنامه هشت ماده ای نشست دو روزه بین‌الافغانی قطر تعهد کرده بودند که از صدمه رساندن به غیر نظامیان و تاسیسات عام المنفعه و موسسات تعلیمی و تحصیلی دست می کشند و تلفات غیر نظامی را به صفر می رسانند، اما حمله تروریستی اخیر نشان داد که آنان هنوز هم از کشتار مردم بی گناه و آسیب رساندن به تاسیسات عام المنفعه دست بردار نیستند.»

اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در این بیانیه مراتب همدردی و غمشریکی عمیق خود را به خانواده های شهدا ابراز نمود و به مسئولین مربوطه دستور داد تا برای کمک به خانواده های قربانیان و تداوی مجرحین این حادثه از تمام امکانات استفاده نمایند.

یادآوری می کنیم گروهی از مهاجمان انتحاری روز گذشته حوالی ساعت ۱۲:۴۰ چاشت به یک هتل در شهر قلعه نو بادغیس حمله کردند که چندین کشته و زخمی برجای گذاشت. گروه طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.