مدیرکل پست خوزستان:

کیفیت و بازاریابی، ۲ بال حرکت پست است

مدیرکل پست استان خوزستان، کیفیت و بازاریابی را ۲ بال حرکت پست دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان با حضور در دومین جلسه ارزیابی منطقه‌ای پست خوزستان در شهرستان ماهشهر ضمن تاکید مجدد بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات در پست گفت: حفظ و بقا و دستیابی به اهداف با تجمیع توانمندی‌ها در کنار پاسخگویی به نیاز مشتریان میسر خواهد شد و ما باید در این زمینه‌ها برنامه ریزی‌های مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌ها و لزوم تامین و تحقق پیش بینی‌ها بیان داشت: مدیریت و کاهش هزینه‌ها در کنار جذب درآمد و استفاده مناسب و کارآمد از منابع باید در تمامی برنامه‌های اجرایی سال جاری نمود داشته باشد.

حموله هدف از ارزیابی‌های مستمر عملکرد ادارات پست شهرستان‌ها را قرار گرفتن بر مسیر مناسب دستیابی به اهداف و اولویت‌های پست خوزستان در سال جاری عنوان و تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای سیاستگذاری‌های شرکت ملی پست صورت گرفته است و باید تمام تلاش ما در راستای تحقق این اهداف باشد.

جلسه ارزیابی عملکرد منطقه‌ای پست خوزستان در راستای برگزاری سلسله جلسات ارزیابی عملکرد ادارات پست شهرستان‌های استان خوزستان، ۲۴ تیرماه جاری با حضور مدیرکل، رییس اداره پیشتاز، رییس کدگذاری و فناوری و روسای ادارات پست شهرستان‌های امیدیه، بندرامام، بهبهان، رامهرمز، ماهشهر و هندیجان در اداره پست شهرستان ماهشهر برگزار شد.

در این جلسه عملکرد ادارات پست شهرستان‌های مذکور در شاخص‌های کیفی و مالی مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

ارزیابی شاخص‌های کیفی و مالی اداره پست

برچسب ها: پست ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.