نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

بیداری اسلامی مردم را در این انقلاب نگه داشته است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آنچه مردم ما را در این انقلاب نگه داشت بیداری اسلامی، مقاومت و مقابله با دشمنان است.

بیداری اسلامی مردم را در این انقلاب نگه داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه مشهد گفت: نماز جمعه عظمت اسلام است و آنچه مردم ما را در این انقلاب نگه داشت بیداری اسلامی، مقاومت و مقابله با دشمنان برگرفته از نماز جمعه است.
 
او ادامه داد: اسلام در قبل از انقلاب در چهارچوب حسینه و مسجد محصور بود و در ۴۰ سال گذشته از حصر بیرون آمد و همه معادلات بین المللی را بهم زد که  این دستاورد برگزاری نماز جمعه است.
 
امام جمعه مشهد گفت: خدمت در ابعاد مختلف به عنوان ذخیره ارزشمند برای زندگانی آخرت و نماد برکت در زندگانی دنیا است، اما باید توجه کنیم در انواع خدمات که در این مکان مقدس صورت می‌گیرد خدمت به عبادت مردم بالاترین خدمت است.
 
آیت الله علم الهدی افزود: کسی که در حرم به عبادت خدمت می‌کند این خدمت ارزشمند‌تر از سایر انواع خدمات یک خادم است پس بالاترین‌ها به شما رسیده است.

او تصریح کرد: شما در این شهر هم خادم نماز جمعه هم خادم عبادت و هم خادم حرم مطهر هستید که دارای اجر جزیل است و امیدواریم همه این زحمات مورد توجه خاص امام زمان (عج) قرار بگیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم معادی رئیس ستاد نماز جمعه مشهد هم در این جلسه گفت: نماز جمعه مشهد بزرگ‌ترین نماز جمعه از لحاظ کیفی و کمی است و شرکت کنندگان نماز جمعه مشهد سفیران شهر خود هستند.

با فرمان امام خمینی (ره) در ۵ مرداد سال۵۸ نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی درتهران برگزار شد.
 
انتهای پیام//ف.ش

 

نماز جمعه مشهد بزرگ‌ترین نماز جمعه از لحاظ کیفی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.