معرفی اندیکا به عنوان محروم‌ترین شهرستان خوزستان

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان از اندیکا به عنوان محروم‌ترین شهرستان استان نام برد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا قیصی‌پور مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان گفت: در استان اندیکا به عنوان محروم‌ترین شهرستان انتخاب شد.

وی افزود: مقرر شد با توجه به مشکلات بسیار اندیکا در زمینه زیرساختی، فرهنگی و اشتغال طرح جامعی در راستای اشتغال اجرایی شود.

قیصی پور بیان داشت: طرح جامع اشتغال اندیکا در معاونت امور اقتصادی استانداری بررسی شد و وزارت کشور متولی این امر شد و برای اجرایی شدن طرح جامع توسعه شهرستان اندیکا پیگیری‌های بسیاری را انجام داد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان تصریح کرد: در سال جاری با توجه به مکاتبات با وزیر کشور و ۲ جلسه گردهمایی مدیران منتخب استانداری در وزارت کشور، حکمی توسط وزیر کشور به عنوان مسئول توسعه اندیکا ابلاغ شد که اداره کل سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان به عنوان مدیرکل منتخب برای پیگیری طرح انتخاب شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بر این اساس قرار شد ۳ کمیته زیرساخت، اشتغال و فرهنگی تشکیل داده شود که استاندار باید حکم مدیران پیشنهادی را ابلاغ کند و قرار شد کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کنند و با بررسی دقیق مشکلات، پروژه‌های عملیاتی را در جلسه‌ای که اوایل هفته آینده با حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استانداری برگزار می‌شود را نهایی کنیم.

انتهای پیام/م

تلاش برای محرومیت زدایی در اندیکا

برچسب ها: اشتغال ، محرومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.