رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام:

پرستاری شغلی پرمسئولیت و ارزشمند است

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: پرستاری شغلی پرمسئولیت و ارزشمند است و پرستاران انسان‌های بی ادعایی هستند که خالصانه کار می‌کنند.

پرستاری شغلی پرمسئولیت و ارزشمند استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، درباره اهمیت پرستاری در جمع منتخبین هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری گفت: «برای حفظ سلامت در جامعه، اهمیت پرستاری در طراز اول قرار دارد؛ یعنی اگر بهترین پزشکان و جراحان، کار خودشان را با بیمار به بهترین وجه انجام دهند، اما از آن بیمار پرستاری نشود، به طور غالب، کار آن پزشک یا جراحِ عالی قدر، بی فایده خواهد بود».

او تصریح کرد: انتخابات نظام پرستاری فرصتی است تا کلیه پرستاران با آگاهی و بینش درست حرفه‌ای و مشارکت گسترده در آن با انتخاب افراد دلسوز و با دانش حرکتی اثر گذار را در راه شکوفایی و ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه پرستاری کشور آغاز کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: از تک تک پرستاران زحمتکش در پنجمین انتخابات سراسری نظام پرستاری که با حضور خود اثری مثبت در اعتلای نام پرستاری کشور برداشته صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام//ز. ج

 

پرستاری شغلی ظریف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار