فاصله ۳ ساعته همدان با مرکز کشور یک مزیت است

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه همدان می‌تواند در این زمینه نقش محوری داشته باشد گفت: فاصله ۳ ساعته همدان با مرکز کشور یک مزیت است.

فاصله ۳ ساعته همدان با مرکز کشور یک مزیت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان گفت: قطار گردشگری که جمعه هر هفته گردشگر وارد استان همدان می‌کند به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

او با بیان اینکه با پایین آمدن نرخ اقامت شاهد حضور گردشگران در همدان خواهیم بود، گفت: باید در ورودی‌های شهر همدان ایستگاه اطلاع رسانی مستقر شود کما اینکه قرار بود ۳ ایستگاه در این زمینه ایجاد شود، اما تاکنون محقق نشده است.

خاکسار با بیان اینکه تحقق این خواسته نیازمند مطالبه گری است، اظهار داشت: با همراهی یکدیگر می‌توانیم زمینه حضور گردشگران در استان همدان را فراهم کنیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه ایران مقصد ارزانی برای سفر‌های خارجی شده است وگردشگران هم برای بازدید اماکن دیدنی استان‌های ایران و هم برای گردشگری سلامت وارد این کشور می‌شوند، گفت: باید از این فرصت استفاده کنیم، اما نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر دستگاه‌ها هستیم.

او  با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی به منطقه غرب توجه بیشتری دارد، گفت: ۱۰ استان این منطقه در تفاهم نامه‌ای گروهی برای توسعه گردشگری قدم بر می‌دارند و سازمان میراث فرهنگی محتوای تولیدی این استان‌ها را تبلیغ خواهد کرد تا منطقه غرب محور گردشگری شود.

انتهای پیام/ د 

گردشگری همدان در مسیر توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.