بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ مردادماه ۹۸،

دستگیری سارق حرفه ای/زرینه رود قربانی گرفت

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

غرق شدن جوان ۲۸ ساله در زرینه رود میاندوآب

 
مولایی مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: رودخانه زرینه رود در میاندوآب امروز یک جوان ۲۸ ساله را به کام مرگ کشاند.
 
او افزود: به دنبال کسب اطلاع از طریق مردم مبنی بر غرق شدن یک جوان در رودخانه زرینه رود ماموران آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.
 
مولایی با اشاره به اینکه این حادثه در محدوده روستای "لللکو" از توابع بخش مرکزی این شهرستان روی داده بود گفت: این جوان اهل شهرستان بناب (آذربایجان شرقی) است که به همراه سه دوست خود در حال شنا بودند که به علت آشنا نبودن به فنون شنا دچار حادثه می‌شوند.
 
او  همچنین با بیان اینکه دوستان وی از خطر غرق شدگی نجات می‌یابند گفت: پیکر این جوان پس از غرق، ناپدید شده بود که ماموران آتش نشانی در کمتر از یک ساعت جسد وی را پیدا کردند.
 

دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در میاندوآب

سردار مسعود خرم نیا در گفتگو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در "میاندوآب"، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد.

سردار خرم ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان‌های مهاباد و میاندوآب معترف شد.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه مکشوفه از سارق یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری دو نفر سارق که تحت پوشش پرستار

سرهنگ شیخ نژاد با اعلام این خبر گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت مقدار حدود یک کیلوگرم طلا به ارزش حدود چهار میلیارد ریال از منزل یک خانم سالمند در میاندوآب، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با اقدامات پلیسی انجام گرفته، ماموران انتظامی میاندوآب موفق شدند، دو نفر سارق را که به عنوان پرستار در منزل این خانم مشغول به کار شده بودند، شناسایی و دستگیر کنند.

او  با بیان اینکه دو نفر سارق دستگیر شده یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند، گفت: دو نفر مالخر نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر و مراتب پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه این افراد از طریق درج آگهی در فضای مجازی به عنوان پرستار به کار گرفته شده بودند گفت: از شهروندان درخواست داریم از نگهداری پول و زیورآلات در منزل خودداری و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و هنگام استخدام پرستار، حتماً از سابقه او مطلع بوده و سعی کنند از شرکت‌های معتبری که دارای مجوز معتبر هستند، نسبت به استخدام پرستار اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م
برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.