احساساتی شدن خبرنگار حین تهیه گزارش از کشتار تگزاس +فیلم

خبرنگار فاکس‌نیوز هنگامی که سعی داشت به طور زنده درباره حمله وحشیانه به مرکز خرید ال پاسو تگزاس گزارش دهد، احساساتی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «گرت تنی» خبرنگار فاکس نیوز هنگامی که سعی داشت به طور زنده درباره حمله مسلحانه به مرکز خرید ال پاسو تگزاس گزارش دهد، نتوانست احساستش را کنترل کند.

به گفته «تنی» وقتی به صحنه وارد شد سعی کرد فردی را پیدا کند تا از جزئیات این حادثه گزارشی تهیه نماید. او مرد جوانی را دید که در حال گریه روی شانه یک مرد مسن است.

مرد جوان در مصاحبه با تنی گفت که برای پیاده‌روی به همراه مادرش به مرکز خرید آمد و خواست تا خرید هم انجام دهد، اما به محض ورود به ساختمان صدای گلوله شنید و بعد گلوله به مادرش اصابت کرد.

در این مرحله صدای خبرنگار شروع به لرزیدن کرد و کاملاً مشخص است که تلاش می‌کند آرامش خود را حفظ نماید تا بتواند گزارش خود را به اتمام برساند.

مرد جوان ادامه داد که اجساد زیادی روی زمین افتاده بود و کف زمین و دیوار‌ها پر از خون بود و مغز‌های متلاشی شده نیز دیده می‌شد. «تنی» ادامه داد که این حادثه وحشتناک‌ترین چیزی است که وی تاکنون دیده است و در این لحظه به سختی خود را کنترل کرد. مدیر پخش زنده برای ثانیه‌هایی دوربین را به اطراف چرخاند تا همکاران پشت صحنه بتوانند او را کمی آرام کنند.

مقامات محلی تاکنون کشته شدن ۲۰ نفر از جمله یک کودک چهار ماهه و زخمی شدن دستکم ۲۶ نفر دیگر با سطوح مختلف جراحت را در این تیراندازی تایید کرده‌اند، اما در گزارش‌های غیررسمی، شمار کشته و زخمی‌ها بیش از ۶۰ نفر اعلام شده است. رسانه‌های آمریکایی می‌گویند عامل تیراندازی مرگبار در فروشگاه والمارت شهر ال‌پاسو در ایالت تگزاس جوان سفیدپوستی به نام "پاتریک کروسیوس" است. کروسیوس، ۲۱ ساله و اهل دالاس، پیش از دستگیری در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تیراندازی را به خاطر هجوم مهاجران از مکزیک به تگزاس انجام داده است.

انتهای پیام/

خبرنگار در برنامه زنده احساساتی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار