جوان ۲۶ساله نهاوندی در دریاچه وشت غرق شد

رئیس اورژانس نهاوند گفت: ساعتی قبل جوانی۲۶ ساله به علت عدم آشنایی به فنون شنا و سنگینی آب در دریاچه وشت نهاوند غرق شد.

دریاچه روستای وشت جان جوان نهاوندی را گرفت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  اکبر دکامین رئیس اورژانس نهاوند در محل حادثه اظهار داشت: این جوان ۲۶ ساله به نام م فریادرس اهل یکی از روستا‌های نهاوند در دریاچه‌ای که در محل معدن سنگ قدیمی به علت بارش‌های امسال به وجود آمد غرق شد. 

وی با اشاره به حضور نیرو‌های اورژانس در محل گفت: متاسفانه نبود نجات غریق  ازدیاد جمعیت  در این محل باعث شلوغی محل شد.

دکامین با اشاره به هشدار  دادستان نهاوند در باره خطر این دریاچه بیان کرد:  روزانه صد‌ها جوان برای شنا به این محل مراجعه می کنند.

رئیس اورژانس نهاوند  با بیان اینکه و حجم سنگین این آب و عدم آشنایی به فنون شنا باعث مرگ این جوان شد.اظهار داشت: بیشترین دلایل معطلی ما ازدحام جمعیت و آمدن نجات غریق از شهرستان ملایر بود که نهایتا به مرگ جوان، مجبور به انتقال جنازه  به بیمارستان شدیم.

دریاچه وشت که در ورودی روستای وشت در جاده بروجرد به نهاوند قرار دارد بر اثر افزایش بارش نزولات آسمانی در فرودین امسال در نهاوند  در محل یکی از معادن سنگ روستای وشت ظاهر شد.

گفته می شود عمق این در یاچه در برخی مناطق از۴متر تا ۱۰متر گزا رش شده، که  از هیچ‌امکانات رفاهی وایمنی برخوردار نیست؛ تا جایکه بار‌ها توسط  نیروهای انتظامی و امنیتی تذکرات لازم داده شده است.

انتهای پیام/

دریاچه وشت  نهاوند قربانی گرفت

 

برچسب ها: شنا ، غرق شدگی ، خطرناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.