۳۰ مدرسه خشت وگلی در استان کرمان برچیده می‌شود

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت:۳۰ مدرسه غیر استاندارد خشت وگلی در استان کرمان برچیده می‌شوند.

۳۰ مدرسه خشت وگلی در استان کرمان برچیده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، واعظی مدیر کل نوسازی وتجهیز مدارس استان کرمان امروز در سفر به شهرستان ریگان و در بازدید از مدارس غیر استاندارد ریگان گفت: در استان کرمان ۸۰ کلاس درس غیر استاندارد خشت و گلی وجود دارد که جان دانش اموزان را تهدید می‌کنند.

وی بیان داشت: با دستور وزیر آموزش وپرورش و پیگیری‌های صورت گرفته مدارس خشت وگلی از استان امسال برچیده و در مهر ماه امسال مدارس استاندارد جایگزین ان‌ها خواهد شد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تصریح کرد: در شهرستان ریگان سه مدرسه خشت وگلی با ۱۰ کلاس درس وجود دارد ، مدارس استاندارد در حال ساخت می‌باشد که جایگزین ان‌ها خواهد شد.

واعظی گفت: با توجه به اینکه بخاری‌های نفتی در مدارس برچیده خواهند شد، اولویت با شهرستان‌هایی است که گاز در ان‌ها وجود دارد که به سیستم سرمایشی وگرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.

فرماندار یگان در این بازدید افزود: در شهرستان ریگان ۶۳ واحد اموزشی غیر استاندار وجود دارد که جان دانش اموزان ریگانی را تهدید می‌کند.

باقری با اشاره به اینکه در مرکز شهرستان با توجه به افزایش جمعیت ساخت واحد اموزشی از ضروریات می‌باشد بیان داشت: تعدادی از مدارس شهرستان دارای قدمت زیادی می‌باشند.

وی از خیرین خواستار ساخت واحد‌های آموزشی خیر ساز برای دانش اموزان شهرستان ریگان شد.

همچنین امروز کلنگ ساخت ۳ واحد آموزشی در شهرستان ریگان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار