سپهرزاد: کیهانی هنوز طلب دوومیدانی کاران استقلال نداده است

مربی تیم دوومیدانی استقلال گفت: کیهانی در حالی که طلب ما را نداده به سراغ باشگاه‌های دیگر رفته است.

هادی سپهرزاد مربی تیم دوومیدانی استقلال در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کیهانی قول داده بود که تا آخر سال پول اعضای تیم دوومیدانی استقلال را پرداخت کند، اما با گذشت ۵ ماه از زمان مقرر یک ریال هم دریافت نکردیم. به هر حال رئیس فدراسیون در حالی که پول دوومیدانی کاران استقلال را نداده به سراغ باشگاه‌های دیگر رفته است تا در این رشته ورزشی تیمداری کنند.

او بیان کرد: کیهانی سال گذشته اعلام کرد که با باشگاه استقلال مذاکراتی انجام داده تا این باشگاه در لیگ دوومیدانی تیمداری کند. براین اساس او در جلسه سازمان تیم‌های ملی از من درخواست کرد که تیم استقلال را ببندم. علاوه بر این او بیان کرد عباس ملکی عضو هیئت مدیره استقلال به عنوان عضو هیئت رئیسه دوومیدانی انتخاب شده است.

سپهرزاد افزود: با توجه به شناختی که از دوومیدانی داشتم و با اعتبار خودم تیم استقلال را جمع کردم و روانه لیگ دوومیدانی کردم. در ابتدا حامی مالی باشگاه لباس و کفش اعضای تیم را تامین کرد و در ادامه با پیگیری‌های ما فدراسیون دوومیدانی توانست از باشگاه استقلال مبلغی را دریافت کند که فدراسیون بعد از کسر هزینه اسکان و تغذیه مابقی آن پول را فقط به ورزشکاران داد. به هر حال تیم استقلال رتبه دوم لیگ دوومیدانی را بدست آورد.

قرارداد دوومیدانی کاران استقلال به اندازه یک پینگ پنگ باز است

مربی دوومیدانی بیان کرد: کیهانی قرارداد مربیان سایر رشته‌ها را با دوومیدانی مقایسه می‌کند در حالی که قابل قیاس با یکدیگر نیستند. کل قرارداد ۲۵ دوومیدانی کار استقلال با هزینه‌های رفت و آمد ۱۸۰ میلیون تومان است، اما یک ورزشکار پینگ پنگ به تنهایی ۱۸۰ میلیون تومان می‌گیرد. تیم آسان پرداخت متعلق به فدراسیون دوومیدانی است و کارمندان فدراسیون به عنوان سرپرست و مربی در این تیم مشغول به فعالیت هستند. کدام فدراسیونی در لیگ تیمداری می‌کند. یکی از دلایلی که کیهانی تیمداری می‌کند این است که تیم‌های اول و دوم در جدول لیگ دوومیدانی می‌توانند در مجمع انتخابات رای بدهند.

او در پایان خاطر نشان کرد: ما به بازرسی وزارت ورزش و جوانان شکایت کردیم و منتظر هستیم تا حقمان را بدهند.


بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار