راز انتقال مهاجم آرژانتینی به یکی از تیم‌های لیگ برتر فاش شد

دلیل اصلی انتقال احتمالی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس به تاتنهام فاش شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت ریانوستی روسیه ادعا کرد، دلیل اصلی مطرح شدن تیم فوتبال تاتنهام انگلیس به عنوان مقصد جدید پائولو دیبالا (Paulo Dybala) مهاجم تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا نامزد این بازیکن است.

این رسانه روسی در گزارشی نوشت:در طول تابستان، شایعات زیادی در مورد انتقال پائولو دیبالا بازیکن ۲۵ ساله آرژانتین به تیم‌های دیگر منتشر شده است، اول، رسانه‌ها دیبالا را به منچستریونایتد فرستادند و ادعا کردند که در انتقال وی به منچستر فقط موضوع زمان مطرح است. بعد از اینکه مشخص شد این بازیکن و باشگاه در مورد مسائل مالی توافق نکرده اند، تاتنهام به هدف جدید روزنامه نگاران تبدیل شد.

چندین دلیل ورزشی برای این انتقال وجود دارد، دیبالا مخالف بازی در تیمی با هدایت هموطن خود مائوریسیو پوچتینو نیست.اما دلیل اصلی امکان پذیر بودن این انتقال با انگیزه‌های دیگر در ارتباط است، لندن علاوه بر تمام مزایای بارز آن، یکی از اصلی‌ترین پایتخت‌های مُد دنیا است. رفتن به پایتخت انگلیس نه تنها بر حرفه پائولو دیبالا، بلکه بر حرفه نامزد او، که یک مدل و بازیگر است، هم تاثیر مطلوبی خواهد گذاشت. اوریانا و پائولو در شبکه‌های اجتماعی با هم آشنا شدند. پس از جام جهانی روسیه، باهم نامزد شدند و در تورین ایتالیا شهر محل استقرار باشگاه یوونتوس زندگی می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

اریکسن با ۵۰ میلیون پوند راهی منچستر می‌شود

گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی

پوگبا به رئال مادرید نزدیک شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار