۳۱مرداد،

آغاز اکران آثاربرگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم های کودک و نوجوان درسنندج

معاون امور هنری، سمعی بصری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران ۱۰ فیلم برگزیده سی و دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان از ۳۱ مرداد تا چهارم شهریوردرسینما فروردین سنندج خبرداد.

آغاز اکران آثاربرگزیده جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان درسنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سامان احمدی اظهار داشت:آثار مورد توجه مبتنی بر آموزه‌های اعتقادی، اخلاق نیکو، سبک زندگی، احترام به نهاد خانواده و همنوعان، نشاط و شادی، امید و اعتماد به نفس، تلاش برای پیشرفت، مسئولیت پذیری اجتماعی، دوستی با طبیعت و آمادگی مخاطب برای مواجهه با چالش‌های دنیای آینده است.
معاون امور هنری، سمعی بصری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‌المللی، زمینه‌سازی برای تبادل اندیشه و تعامل دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، صاحب‌نظران و همه ارکان زنجیره تولید، عرضه و ترویج صنایع فرهنگی و تلاش برای ارتقای کیفی و گسترش ضریب نفوذ سینمای کودک و نوجوان از طریق شناسایی ظرفیت‌ها و بازیابی سرمایه‌های انسانی و فرهنگی از اهداف برگزاری این دوره از جشنواره است.
وی به آزمون داوران نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان نیز اشاره کرد و گفت: ۱۵ نفر از کودکان ۹ تا ۱۵ ساله استان که توسط کانون پرورش  فکری معرفی می‌شوند، کار داوری فیلم‌های این دوره از جشنواره را عهده‌دار هستند.
احمدی از اکران همزمان مجموعه‌ای از فیلم‌های گروه کودک و نوجوان در سینما روباز آبیدر سنندج خبر داد و یادآور شد: تلاش می‌شود در طول برگزاری این جشنواره فضای شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان استان رقم بخورد.

انتهای پیام/ت

جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.