قلم خبرنگار میتواند مشکلات وکاستی های جامعه را کاهش ددهد

خبرنگاران اعتلا بخشان جامعه اند و قلم آن‌ها میتواند در راستای اعلای حق و حقیقت و رفع مشکلات و کاستی‌های جامعه به خوبی نقش بیافریند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه دراستان در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران مسئولیت سخت و سنگینی برعهده دارند به طوری که قلم آن‌ها میتواند در راستای اعلای حق و حقیقت و رفع مشکلات و کاستی‌های جامعه به خوبی نقش بیافریند.

وی همچنین با بیان اینکه خبرنگاری مانند یک سکه دو رو دارد افزود: چنانچه خبرنگاران چیزی را نسنجیده بنویسند و انعکاس دهند باعث گمراهی مردم و جامعه خواهد شد که از این حیث کار خبرنگاران بسیار اهمیت دارد و همه به خصوص خطبا، نویسندگان و مورخان بایستی در مسئولیتی که خبرنگاران بر عهده دارند، آن‌ها را همراهی کنند.

امام جمعه بیرجند همچنین با اشاره به اینکه خبرنگاران مشکلات و مسائل مطرح در جامعه را باز میکنند گفت: باید آن‌ها در این زمینه نیز حق و خداوند را در رأس کار خود قرار دهند چرا که اگر کوتاهی شود ممکن است جامعه به قضاوت اشتباه بنشیند.

نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به فعالیت بیش از ۱۲۰ نشریه در استان اشاره کرد و گفت: این رسانه‌های انقلابی، پایبند و متعهد، یک ظرفیت فرهنگی غنی برای توسعه استان در همه حوزه‌ها هستندکه بایستی از آن‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

در این دیدار جمعی ازاصحاب رسانه، به بیان مشکلاتی از جمله نداشتن حقوق و مزایای، نداشتن بیمه و مسکن مناسب، انتقاد پذیر نبودن برخی از مسئولان و دستگاه‌ها برخی از مسائل و مشکلات خبرنگارن استان پرداختند.
انتهای پیام/ک

خبرنگاران اعتلا بخشان جامعه اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار