علت منتفی شدن انتقال قدوس به برنتفورد چه بود؟

رسانه‌های اروپایی دلایل ضد و نقیضی برای منتفی شدن انتقال ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه به برنتفورد انگلیس عنوان کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامان قدوس ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه با پیشنهادی ۷ میلیون یورویی از سوی برنتفورد انگلیس مواجه شد و در حالی که انتظار می‌رفت این انتقال در آخرین روز پنجره تابستانی نقل و انتقالات تابستانی انگلیس نهایی شود ناگهان همه چیز به هم خورد و قدوس در آمیان ماندنی شد.

روز گذشته سایت فوتبالس کانالن سوئد به نقل از اسکای اسپورت نوشت قدوس بر سر مسائل شخصی با برنتفورد به توافق نرسید و بنابراین این انتقال او به این تیم منفی شد.

اما امروز روزنامه کویره پیکارد فرانسه به نقل از رئیس باشگاه آمیان نوشت قدوس تصور می‌کند در این تیم بیشتر می‌تواند بدرخشد.

برنارد ژاونین، رئیس باشگاه آمیان گفت: او پیشنهاد خیلی خوبی برای خودش و باشگاه داشت، اما فکر کرد که می‌تواند در آمیان شکوفا شود.

این در حالی است که روزنامه آفتون بلادت سوئد مدعی شد این باشگاه برنتفورد بود که پس از اطلاع از شکایت باشگاه هوئسکای اسپانیا درباره انتقال قدوس از اوسترشوند به آمیان و ادامه تحقیقات فیفا درباره این پرونده، قید سامان قدوس را زده است.


بیشتر بخوانید:

ملی پوش فوتبال ایران با تیم انگلیسی به توافق نرسید

لژیونر فوتبال ایران وسوسه شیرین سران باشگاه فرانسوی

 سامان قدوس پنجمین بازیکن برتر فصل آمیان شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونر های فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار