ترامپ: مدیر ارتباطات سابق کاخ‌ سفید ناتوان بود!

رئیس‌جمهور آمریکا در حساب توییتر خود با حمله لفظی به مدیر ارتباطات سابق کاخ‌ سفید، از «آنتونی اسکاراموچی» به شدت انتقاد کرد.

ترامپ: مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید شخصی ناتوان بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز (شنبه) از «آنتونی اسکاراموچی»، مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید انتقاد کرد و او را شخصی ناتوان توصیف کرد.

ترامپ در حساب توییتر نوشت: آنتونی اسکاراموچی --که خیلی زود از سمتی که در اداره آن ناتوان بود کنار کشید-- هم اکنون به نظر می‌رسد هیچ کاری به جز کارشناسی درباره «رئیس جمهور ترامپ» در تلویزیون ندارد. مثل همه دیگر کارشناسان تلویزیونی، او اطلاعات خیلی کمی درباره من دارد. دولت من بیش از هر دولت دیگری در دو سال و نیم نخست ریاست جمهوری کار انجام داده است.

دونالد ترامپ این توییت را پس از آن منتشر کرد که اسکاراموچی به انتقاد از او پرداخت و گفت ملاقات ترامپ با بازماندگان تیراندازی مرگبار تگزاس «فاجعه» بوده است. آنتونی اسکاراموچی در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» اعلام کرد: شاید او (ترامپ) درباره کسی که بگوید او عملکرد خوبی در تگزاس نداشت، توییت کند. اما حقیقت این است که او در این سفر عملکرد خوبی نداشت.

تیراندازی شنبه ۱۲ مرداد در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت شهر ال پاسو جان ۲۲ نفر را گرفت و بیش از ۲۰ زخمی برجای گذاشت. کمتر از یک روز بعد، بر اثر تیراندازی در دیتون اوهایو، دستکم ۹ نفر کشته و بیش از ۱۰ نفر مجروح شدند.

آنتونی اسکاراموچی که از سوی دونالد ترامپ به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید انتخاب شده بود، نتوانست بیش از ۱۰ روز در این سمت باقی بماند و در ماه ژوئیه ۲۰۱۷ از سوی شخص رئیس جمهور از این سمت برکنار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار