در خطبه های نماز عید سعید قربان عنوان شد:

کمک به خانواده های مستمند برای سال تحصیلی جدید

خطیب موقت نماز جمعه کرمان گفت: با توجه به نزدیکی سال تحصیلی عده‌ای هزینه ثبت نام و توان خرید لوازم التحریر را ندارند چه خوب است که اگر شرایطش را داریم به این افراد کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام  علی توکلی خطیب موقت نماز جمعه کرمان در خطبه های نماز عید قربان در جمع مردم خداجوی شهر کرمان صبح دوشنبه بیست و یکم مرداد ماه ضمن تبریک این عید سعید  گفت: همه‌ی عزت‌ها از آن خداوند است  و به هرکه بخواهد عزت می دهد و هر کس این عزت را می خواهد باید عبد و بنده خدا باشد.

او با بیان اینکه بعضی افراد برای کسب عزت به چیز‌هایی تمسک می جویند که پایدار نیست، افزود: بندگی به این است که واجبات را انجام بدهیم و سرکشی و گناه نکنیم تا عزتمند شویم چرا که اگر به خدا وصل شویم در زندگی هیچ چیزی کم نخواهیم داشت.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به فلسفه قربانی کردن در این روز گفت: اگر با توجه به شرایط اقتصادی نمی‌توانیم به تنهایی گوسفندی را برای قربانی کردن تهیه کنیم حداقل  می‌توانیم این کار را با همکاری چند نفر برای سلامتی خود و خانواده خود انجام دهیم.

خطیب موقت نماز جمعه کرمان گفت: در دستور‌های دینی بیان شده اگر تصمیم به کار خیر گرفتی به آینده‌ای که از آن خبر نداری موکول نکن چرا که انجام هر چه سریع‌تر کار خیر گشایش در کار‌ها است.

حجت الاسلام  توکلی گفت: سال تحصیلی نزدیک است و عده‌ای حتی هزینه ثبت نام در مدارس دولتی و توان خرید لوازم التحریر را ندارند چه خوب است که اگر شرایطش را داریم به این افراد کمک کنیم.

او با اشاره به اینکه افرادی که روحیه کمک به دیگران و گره گشایی از دیگران را ندارند در زندگی خود گره‌های زیادی دارند، افزود: عده‌ای در جامعه وجود دارند که در این شرایط اقتصادی مشکلات زیادی دارند بیاییم کمک شان کنیم تا خداوند نیز دست مارا بگیرد و در مشکلات کمک مان کند.

خطیب موقت نماز جمعه کرمان گفت: در صورتی می‌توانیم زندگی شاد و با نشاطی داشته باشیم که دست دیگران را بگیریم و کمک شان کنیم.
انتهای پیام/ی

نماز عید قربان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار