مومنی: تاخیر در برگزاری لیگ برتر به تیم ملی ضربه می‌زند

کارشناس فوتبال ایران معتقد است، تاخیر در برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران می‌تواند به تیم ملی کشورمان هم ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مومنی، کارشناس فوتبال کشورمان درباره تاخیر در برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: زمانی که بازیکنان نمی دانند لیگ برتر چه زمانی آغاز می‌شود، قطعا آسیب می‌زند و این نمی‌تواند خبر خوبی برای فوتبالیست‌ها و مربیان باشد. این موضوع در روند روحی و روانی و همچین تاکتیکی ضربه می‌زند و فوتبال ملی هم دچار لطمه خواهد شد. برگزار کنندگان فوتبال کشور باید شرایط خوب و امکانات مناسبی را فراهم کنند تا مشکلی پیش نیاید.

او در ادامه افزود: باید برنامه ریزی بهتری انجام شود تا هم از فوتبال لذت ببریم و هواداران و مربیان راضی باشند و تیم‌ها چالشی به نام بدنسازی نداشته باشند که در آینده اگر اتفاقی رخ داد، مربیان نگویند برنامه ریزی ضعیف سبب عدم نتیجه گیری تیم ما شد. مطمنا فدراسیون فوتبال به دنبال اهداف خود است و شاید در پشت پرده هم چیز‌هایی وجود داشته باشد که ما در جریان نباشیم.

مومنی ادامه داد: به نظر من باید ورزشگاه‌ها مدرن‌تر شود و امکانات بهتری را در نظر بگریم تا مردم از دیدن فوتبال لذت ببرند. اگر خانواده‌ها وارد جمعی شوند، بدون آسیب و مشکلات فرهنگی می‌شود و از این موضوع می‌توان در فوتبال و ورزشگاه‌ها استفاده کرد تا سالم سازی در ورزشگاه‌ها انجام شود.


بیشتر بخوانید:

فرکی: بازیکنانم را ارزیابی کردم و آماده شروع لیگ هستیم/ امیدوارم استراماچونی به فوتبال ما کمک کند

فیفا قوانین محرومیت مربیان را اعلام کرد/ خاطره بازی فدراسیون جهانی فوتبال با کی روش +عکس

شاگردان گل محمدی مقابل امیدهای نساجی به پیروزی دست یافتند


انتهای پیام/

اظهارات مومنی درباره تاخیر در برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار