پیامک‌های دریافتی بیست و سوم مرداد؛

انتظار قبول شدگان کادر اداری قوه قضاییه/ حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر کرج/ مشکلات هندوانه‌کارهای استان همدان

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و سوم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


8222...0903: ما قبول شده های کادر اداری قوه قضاییه منتظر تحقق وعده وزیر دادگستری مبنی بر جذب یک ماهه بوده و خواهان پرسش از وزیر محترم و ارائه گزارش توسط ایشان هستیم.

 

8617...0913: سلام خسته نباشید از شما درخواست عاجزانه دارم بیایید شرکت نساجی نور پایتخت در کاشان جاده قدیم قم کاشان روبروی شیرکده وضع بسیار بد است ببینیدکه 370 تا کارگر بیکارشدن و همه 6 ماه 7 ماه حقوق نگرفتن و حالا همه اخراج شدن با وام که سال قبل گرفته ولی ریالی تو شرکت خرج نشده پخش کنید و اقای رییسی ببینه ما بدبختها باید چکار کنیم ممنونم.

 

2634...0912: با سلام حضور سگ های ولگرد در سطح شهر کرج باعث ترس و وحشت بین مردم این شهر گردیده و هیچکس پاسخگو برای جمع آوری این سگها نیست. لطفا پیگیری کنید.

 

0968...0913: سلام علیکم. چرا نباید اولویتی برای جذب کادر اداری ۹۶ به فرزندان جانباز و ایثارگر می دادید؟ مگر پدران این ها از مرز و بوم دفاع نکردند؟

 

0098...0918: سلام خسته نباشید، من از طرف هندوانه کارای استان همدان دارم پیام میزارم، نهایتا ده روز دیگه وقت داریم، خواهشا به گوش مسولین برسانید، هندوانه درجه  یک سر زمین دارن میخرن کیلو 200 تا تک تومنی، کلی انسان داره بیچاره میشه، اگه مرز برای صادرات هندوانه باز بشه، به خدا سودی نمی کنیم ولی حداقل می تونیم جلو ضرری که کردیم و بگیریم، با تشکر، رضازاده از روستای یکله، همدان

 

0457...0990: تا هنوز جاده شهرک چاه اسحاق شهرستان دلگان آسفالت نیست. موسی دادخدای

 

0609...0911: با سلام . لطفا گزارشی درباره مهلت یک ماهه  مجلس به وزیر دادگستری مبنی بر تعیین تکلیف و جذب کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه که بیش از دو سال است بلاتکلیف اند و کلیه  مراحل استخدام را طی کرده اند تهیه و پخش نمایید ..باتشکر و سپاس.

 

0782...0917: دو سال از همسان سازی سازمان تامین اجتماعی ولی از اجرای آن خبری نیست. لطفا از سازمان تامین اجتماعی بپرسید چرا لطفا روی همین پیامک جواب مرا بدهید قبلا پیامک زدم جواب ندادین جمعی از بازنشستگان تامین اجتمای شیراز

 

6549...0901: چرا نورپردازی در خیابان های شهرستان زرین دشت استان فارس اینقدر بد است امکان تصادف زیاد است مخصوصا ورودی این شهر آدم نمی دونه این شهره یا روستاست، یک کم رسیدگی کنید.

 

5163...0933: به دعوت شما، خواهش می کنم پیگیر زمین های ولی آباد اراک (فلکه فراهان )که شهرداری از مردم در سال72 گرفته را بررسی کنید، ما مستجر و کارگریم.

 

9034...0916: با سلام بیمارستان قلب شهر خرم آباد هر چند وقت یک بار وسایل اطاق عملشان خراب میشه و مریض ها باید چند روز صبر کنند تا درستشان کنند و بیماران را برا تست اکو و ریه و سو نوگرافی باید به بیرون از بیمارستان می برند. لطفا پیگیری کنید بیمارستان تخصصی باید چه امکاناتی  داشته باشد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۷:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید چرا بانک ملت سود سهام عدالت پارسال را هنوز پرداخت نکرده است؟؟؟
5 ماه از سال 98 گذشته است و بقیه بانکها سود را پرداخت کرده اند اما برخی بانکها هنوز سود سهام عدالت پارسال را به مردم نداده اند.
این موضوع را از رئیس جدید سازمان خصوصی سازی و رئیس سابق و نیز مسئولان بانکها پیگیری کنید.
باتشکر
آخرین اخبار