خواسته‌های عجیب بالوتلی از فلامنگو برزیل

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا برای امضای قرارداد با تیم فلامنگو برزیل خواسته‌های عجیبی مطرح کرد.

خواسته‌های عجیب بالوتلی از فلامنگو برزیلبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو بالوتلی مهاجم سابق باشگاه المپیک مارسی و تیم ملی ایتالیا مورد توجه باشگاه «فلامنگو» برزیل قرار گرفته بود و در حالی که انتظار می‌رفت او راهی ریودوژانیرو شود، خبر‌ها حاکی از آن است که خواسته‌های عجیب او فلامنگو را پشیمان کرده است.

یکی از خواسته‌های سوپر ماریو از باشگاه فلامنگو این بود که به عنوان بخشی از قرارداد، این باشگاه با برادر او نیز قرارداد امضا کند.

ظاهرا این خواسته بالوتلی خوشایند مقامات باشگاه برزیلی نیست و به نظر می‌رسد مهاجم سابق مارسی باید در اروپا به دنبال تیم جدیدی باشد.

بالوتلی اصرار داشت که باشگاه، برادرش «انوک» را به عنوان بخشی از قرارداد جذب کرده و حداقل برای او ۱۰ بازی را در تیم ذخیره فلامنگو، بواویستا، که در سری D بازی می‌کند، تضمین کند.

ثانیاً، بالوتلی برای امضای قرارداد ۲ ساله، سالانه ۴.۵ میلیون یورو دستمزد درخواست کرده است، مبلغی که کمتر تیم برزیلی توان پرداخت آن را دارد، بنابراین به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد این مهاجم ایتالیایی در اروپا بماند، ظاهراً «برشا» حاضر است این مهاجم ۲۹ ساله را به خدمت بگیرد. این که آیا تیم تازه راه یافته به سری A، برادر بالوتلی را نیز به خدمت خواهد گرفت یا نه، باید منتظر ماند و دید.


بیشتر بخوانید:

گواردیولا: قهرمانی در لیگ برتر مهم‌تر از رقابت های لیگ قهرمانان است

دی بروینه در صدر بیشترین دستمزد دریافتی لیگ برتر جزیره

ابراز پشیمانی بازیکن سابق آرسنال از پیوستن به چلسی


انتهای پیام/

درخواست بالوتلی برزیلی‌ها را شوکه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار