آغاز افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما

افتتاحیه رسمی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی در آیین افتتاحیه رسمی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در هتل داریوش بجنورد با بیان اینکه خراسان شمالی رنگین کمان اقوام و کلکسیون افتخارات است، گفت: تقارن برگزاری این جشنواره با عید غدیر، سالروز میلاد امام هادی (ع)، دهه امامت و ولایت و سالروز بازگشت آزادگان به میهن را به فال نیک می‌گیریم.

حمید قربانی جم از همه عوامل برگزاری این جشنواره و حمایت‌های ویژه رئیس رسانه ملی، دکتر دارابی معاون سازمان، استاندار خراسان شمالی و استانداران گذشته قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت افزود: خراسان شمالی، باب الرضا و گنجینه معرفت هاست و حضور شما در این استان، مایه دلگرمی اصحاب رسانه و هنرمندان این دیار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: امیدواریم برگزاری این جشنواره، پیشرفت های چشمگیری نصیب استان و حوزه رسانه استان کند.

اوگفت: یکی از برکات این جشنواره، معرفی بهتر و شناسانده شدن استان و شخصیت جدید پیدا کردن آن است.

نماینده ولی فقیه در استان، رسالت رسانه ملی را جهاد کبیر و دفاع نرم توصیف کرد و گفت: ما باید با شناخت زمانه، خود را برای مواجهه با آنان در حوزه باورها و ارزش ها رفتارها، آماده کنیم.

در این جشنواره از خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم و  شهید خبرنگار خراسان شمالی تجلیل شد.

جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما تا ۲۷ مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ر

آغاز افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما

برچسب ها: جشنواره ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.