نظارت بر بازار لوازم التحریر و لباس مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی

همزمان با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی، گشت‌های نظارتی تعزیرات بر بازار کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر و لباس فرم مدارس متمرکز می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در آستانه ماه مهر و با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلامی مانند کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر و لباس فرم مدارس با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او، ضمن هشدار در خصوص عرضه لوازم التحریر قاچاق، اضافه کرد: معضل قاچاق مخصوصا در بازار لوازم التحریر از چالش‌هایی است که تبعات جبران ناپذیر اقتصادی و فرهنگی بر جامعه تحمیل می‌کند.

مبشری، نهادینه شدن فرهنگ استفاده از تولید داخلی را موثرترین راه مقابله دانست و تصریح کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با عرضه کنندگان لوازم التحریر قاچاق هیچ گونه اغماضی نکرده و در صورت مشاهده این موارد، اقدام به جمع آوری و تشکیل پرونده برای متخلفان خواهد کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از شهروندان تقاضا کرد تخلفات مربوط به لباس فرم مدارس و لوازم التحریر را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات گزارش دهند تا موضوع پیگیری، و با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/چ

نظارت بر بازار لوازم التحریر در فارس

برچسب ها: تعزیرات ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار