ماجرای عصبانیت عابدزاده از مسئولان فوتبالی چیست؟

لغو بازی تیم تحت مدیریت احمدرضا عابدزاده باعث عصبانیت دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسبق فوتبال ایران صبح امروز (دوشنبه) با حضور در هیئت فوتبال تهران نسبت به تعویق دیدار تیم تحت مدیریتش یعنی اف سی عابد مقابل نوین در لیگ بزرگسالان تهران اعتراض کرده و به دلیل بی نظمی حتی پای ابراهیم شکوری، سرپرست دبیکلی فدراسیون فوتبال را هم به این ماجرا باز کرده و از او خواست موضوع تعویق بازی را پیگیری کند.

ماجرای عصبانیت عابدزاده از مسئولان فوتبالی چیست؟

حامد کاکاوند، مدیر برنامه‌های عابدزاده و سرمربی تیم اف سی عابد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرار بود بازی تیم‌های اف سی عابد و نوین تهران راس ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) در زمین ورزشگاه غدیر برگزار شود. در حالی که آمبولانس، ماموران نیروی انتظامی، بازیکنان ۲ تیم و حتی ناظر بازی به ورزشگاه آمده بودند، با توجه به اینکه هیئت فوتبال تهران در نامه‌ای که برای داوران بازی ارسال کرده ساعت ۱۵ را جای ۱۰ قید کرده بود، برگزاری بازی در آن ساعت لغو شد. در واقع درج اشتباه ساعت بازی در نامه ارسالی برای داوران از سوی هیئت فوتبال این مشکل را به وجود آورد.


بیشتر بخوانید: مراسم افتتاحیه آکادمی فوتبال عابدزاده برگزار شد/ عصبانیت عقاب آسیا از سوال درباره وضعیت پرسپولیس 


او ادامه داد: این موضوع سبب اعتراض عابدزاده شد و او بلافاصله از طریق هیئت فوتبال و دبیرکل فدراسیون موضوع را پیگیری کرد. او از این اطلاع رسانی اشتباه به داوران که سبب لغو بازی شد خیلی شاکی بود و من هم سعی کردم آرامش کنم. مگر چند فوتبالیست به بزرگی عابدزاده در سطح لیگ تهران فعالیت می‌کنند؟ به هر حال وقتی فردی مانند عابدزاده اعتبارش را می‌گذارد و با توجه به محبوبیتش هواداران را برای بازی یک تیم لیگ برتری تهران به ورزشگاه می‌کشاند، نباید چنین اتفاق‌هایی رخ بدهد. او یکی از بهترین و با امکانات‌ترین ورزشگاه‌های تهران را برای تیم اف سی عابد اجاره کرده و به نظر من این اشتباه هیئت فوتبال، یک پوئن منفی در کارنامه این هیئت ثبت کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم محسن محمودی مهر
۲۰:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ما معلمان شدیدا نگران گزینه ی پیشنهادی وزارت آموزش وپرورش هستیم . آقای حسینی برنامه های بهتری داشت ، متاسفانه رییس جمهور فقط کسی رو میخواد که مطالبه گر نباشد ، چرا یک نفر را از کلاس درس معرفی نمیکند که مشکلات مدرسه و معلمان را بهتر درک میکند ، از نمایندگان مجلس خواهشمندیم به این گزینه دولت رأی اعتماد ندهند، لااقل آقای حسینی با برنامه و خلاق بود ، هرجا برای نیرویی جایی نداشتن میارن آموزش وپرورش ، یعنی در میان نزدیک به یک میلیون نفر فردی آشنا به مشکلات معلمان پیدا نمیشد، این دولت بیش از این به ما معلمان و دانش آموزان و آیندگان این مملکت ظلم نکند
آخرین اخبار