کسب رتبه برتر اداره کل راهداری جنوب کرمان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی در استان کرمان رتبه برتر را کسب کرد.

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری جنوب کرمان در جشنواره شهید رجاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی، از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان به‌ عنوان دستگاه برتر در گروه زیربنایی و تولیدی در بین دستگاه های اجرایی استان بر اساس شاخص‌ها و گروه‌های مختلف در یک سال گذشته تجلیل شد.

او افزود: در آیین بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان که به‌ منظور تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌ های اجرایی برتر استان در سال ۹۷ با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان دستگاه‌ های اجرایی استان برگزار شد، از این اداره کل تجلیل شد.

در جشنواره شهید رجایی لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اهدا و با لوح تقدیر از معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل و کارشناس ارزیابی و عملکرد به جهت این موفقییت تجلیل شد.

در لوح تقدیرنامه اهدایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان آمده است ؛ به استناد مصوبه شورای عالی اداری و اجرایی دور دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری و در راستای اجرای سیاست‌ های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق اهداف توسعه کشور، بدین‌ وسیله از تلاش‌ های خالصانه و اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه که از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به‌ عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه زیربنایی و تولیدی برگزیده‌ شده‌ اید، تقدیر و تشکر به عمل می‌ آید.

امید است با استعانت از ایزد منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد هر چه‌ بهتر امور و خدمت‌ رسانی به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان پیروز و سربلند باشید.
انتهای پیام/ح

رتبه برترراهداری جنوب کرمان درجشنواره شهیدرجایی

برچسب ها: دولت ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.