کلنگ زنی احداث واحد پتروشیمی در خرم‌آباد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در آیین کلنگ‌زنی این طرح گفت: در دو سال گذشته رشد و توسعه کمی و کیفی در خوبی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در آیین کلنگ‌زنی این طرح گفت: در دو سال گذشته رشد و توسعه کمی و کیفی در خوبی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان وجود داشته است.

بختیار رازانی گفت: در مدت یاد شده توانسته‌ایم شهرک صنعتی نورآباد را تملک‌کرده‌ایم و در فاز عملیاتی هستیم و در شهرستان الیگودرز نیز ناحیه صنعتی با ۵۰ هکتار تملک کرده ایم و بالغ بر ۳۵ هکتار به شهرک صنعتی الیگودرز اضافه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح احداث واحد پتروشیمی نیز اظهار داشت: این طرح در زیرمجموعه طرح‌های پتروشیمی است که حدود ۳۳۰ میلیارد تومان افق سرمایه‌گذاری دارد.

رازانی ادامه داد: با افتتاح این طرح حدود ۷۰ نفر اشتغالزایی مستقیم خواهیم داشت که اشتغالزایی غیرمستقیم این طرح ۳ برابر است.

استاندار لرستان نیز در این مراسم گفت: امیدوارم این طرح با سرعت عمل خود بتواند به عنوان یک نمونه کاری خوب اجرایی شود.

دکتر سید موسی خادمی افزود: استان لرستان در حوزه زیرساخت‌های نفت و گاز قرار دارد و امیدواریم با تملک و بکارگیری اراضی جهت ایجاد شهرک صنایع پتروشیمی، بتوانیم از ظرفیت‌های پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ب

احداث واحد پتروشیمی در خرم‌آباد کلنگ زنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.