آذربایجان شرقی پرچم دار هجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی

در مراسم اختتامیه هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) به آذر بایجان شرقی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، در مراسم اختتامیه هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) به حجت‌الاسلام شعبانی گلوانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و قلی زاده، ذاکر اهل بیت (ع) در این استان اهدا شد.

بر این اساس سال آینده استان آذربایجان شرقی، میزبان هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی خواهد بود.

آذربایجان شرقی پرچم دار هجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی

در مراسم اختتامیه هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی از ۳۵ پیرغلام حسینی که متوسط سن آن‌ها ۸۳ سال است، بر اساس ۱۲شرط از جمله سن بالای ۷۵سال، حفظ بیش از دوهزار بیت شعر و تالیف و پژوهش در زمینه فرهنگ عاشورا بوده است تجلیل شد.

هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی صبح دیروز در سالن همایش های کریاس پالاس میبد با حضور بیش از ۸۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین المللی از  ۲۹ کشور دنیا در میبد آغاز بکار کرد و امشب در حسینیه امیرچخماق یزد با تجلیل از پیرغلامان برگزیده جهان بکار خود پایان داد.

انتهای پیام/ص

برگزاری اجلاس پیرغلامان در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.