اردوی جهادی روستای اسماعیل آباد کوچکلو

به همت فعالان جبهه جهادی منتظران خورشید و از سری اردو‌های جهادی ۱۴ محله زرندیه در حاشیه پایتحت، از صبج پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ اردوی جهادی، عمرانی، پزشکی و فرهنگی و ... در روستای اسماعیل آباد کوچکلو در ۶۰ کیلومتری جاده تهران - ساوه برگزار شد.
۰۸ / ۰۶ / ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
/
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
در امریکای شمالی مردم وسایل اصافی خود را به کلیسا میدهند تا در اختیار مردم بی بضاعت قرار بده .مساجد باید در این مورد فعال شوند .از مردم بخواهند وسایلی را که استفاده نمیکنید .به مسجد برای بخشیدن دهید .جایتون هم باز میشه .ثواب هم میکنید
Canada
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
روان شناسان میگویند .اگر میخواهید افسردگی .عم تون وووو را درمان کنید و فراموش کتید .به کمک دیگران بشتابید .نمیدانید کمک کردن دیگران چقدر لذت دارد .امتحان کنید .هر روز سعی کنید لبخند بر لب کسی بیاورید .مشکل کسی را خل کنید .
Canada
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
از عکس ها شادی و زیبایی میبارد .ادامه دهید تا اختلاف طبقاتی که به عرش خدا رسیده .کم تر شود .مردم اثاثیه اصافی تون را به مسجد تحویل دهید تا در اختیار مردم مسجد قرار دهد .کفش دست دوم شما برای برخی کفش نو حساب میشود .هر چه نو میخرید .دست دوم اش را ببخشید .اجرتون با خدای یکتا
Canada
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
اجرتون با حق .ایکاش ادامه داشته باشه .ایکاش پولدار ها هم لباس برای مدرسه شون تهیه کنند .جای دوری نمیرود .با خدا معامله کنید .700 بار پس میدهد .کدام معامله را سراع دارید که 700 بار پس بدهد .