همدان رتبه سوم کاهش تخلفات و فساد اداری/ تعهد ۶ هزار ۲۱۱ شغل در شهرستان همدان

فرماندار همدان گفت: همدان از نظر کاهش رشوه و تخلافات اداری رتبه سوم در کشور را به خود اختصاص داده است.

همدان رتبه سوم کاهش تخلفات و فساد اداری/ تعهد ۶ هزار ۲۱۱ شغل در شهرستان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری فرماندار همدان در شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به اینکه شهرستان همدان از نظر کاهش رشوه و تخلافات اداری رتبه سوم در کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: مبارزه با فساد اداری در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه  اولویت شهرستان همدان بهبود کیفیت و خدمت رسانی بهتر به مردم است، گفت: رونق تولید و کسب کار و مشارکت مردم در جامعه و به خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهدافی است که باید در سطح کشور و شهرستان به طور جدی پیگیری شود.

افشاری با بیان اینکه یک بخش رونق تولید، ایجاد اشتغال برای جوانان است، گفت: ۶ هزار ۲۱۱ شغل تعهد شهرستان همدان در سال ۹۸ است که تا کنون برای که ۲ هزار ۹۵۸ نفر شغل ایجاد شده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه ۳۶ هزار واحد صنفی در پنجاه اتحادیه در همدان شناسایی شده است، گفت: اشتغال ایجاد شده توسط این واحد‌های صنفی در این آمار نیامده است.

افشاری با بیان اینکه میزان تحقق اشتغال در شهرستان همدان قابل قبول است، گفت: دستگاه‌های اجرایی که موفق به ایجاد اشتغال مصوب نشده اند باید هرچه سریعتر به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

او  با تاکید بر تحقق سند اشتعال استان بیان کرد: ۱۱۲ پروژه با ۱۱۷ میلیارد اعتبار  در هفته دولت در شهرستان همدان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

فرماندار همدان با اشاره به بازساری مناطق سیل زده گفت: استان همدان در زمینه بازسازی مناطق سیل زده جزو استان‌های اول در کشور است.

افشاری با اشاره به مصوبه دولت در زمینه الحاق سه روستا  در حومه همدان به شهر گفت: این مصوبه لازم الاجرا است و تا چند هفته آینده عملیاتی می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه درآستانه ماه محرم و بازگشایی مدارس قرار داریم، گفت:  نظارت بر قیمت‌ها مورد توجه جدی دستگاه‌های مسئول  قرار گیرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: از ۶۰ ایستگاه و موکب اربعین ۳۰ عدد از آن‌ها تا در مرکز استان و شهرستان همدان قرار دارند.

در پایان این مراسم از شش دستگاه حائز رتبه برتر شهرستان همدان در بررسی دستگاه‌های نظارتی در زمینه حقوق مصرف کننده و حقوق شهروندی تقدیر شد.

 مرکز بهداشت شهرستان همدان، امور برق منطقه یک همدان، امور برق منطقه دو همدان، سازمان تامین شعبه یک شهرستان همدان، سازمان تامین اجتماعی شعبه ۲ همدان، کمیته امداد منطقه ۲، بنیاد شهید شهرستان همدان از دستگاه‌ها و سازمان‌های. برتر در زمینه حقوق مصرف کننده و حقوق شهروندی بودند.

انتهای پیام/د.ا

ایجاد شش هراز و ۲۱۱ شغل در شهرستان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.