باحضور معاون صنایع کوچک کشور؛

گشایش نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در مشهد

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته با حضور معاون صنایع کوچک کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در آیین مراسم افتتاح نمایشگاه، گفت: به منظر برنامه ریزی های صورت گرفته و شناسایی و تقویت ظرفیت های حوزه قطعات خودرو برای تولیدکنندگان داخلی و نیز بهره گیری از ظرفیت های خارجی در زمینه تولید قطعات و و نیز رفع نیازهای  داخل با استفاده از توانمندی های  تولیدکنندگان کشور، این نمایشگاه آغاز به کار کرد.

او ادامه داد: نمایشگاه ها فرصتی برای رفع نیازهای داخل بوده که sme ها و شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و فن بازارها باید از آن استفاده کنند.

معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ها معرفی نیازهای واحدهای تولیدکننده و شناسایی واحدهای تامین کننده نیازها است لذا با توجه به توان تولیدکنندگان داخلی کشور، با شناسایی و تقویت ظرفیت های موجودی تولیدی، میزان نیاز کشور به واردات ، کاهش چشمگیری خواهد داشت.

مصاحب با اشاره به اینکه نمایشگاه ها نهضت ساخت داخل را تقویت کرده، افزود: نمایشگاه ها به خوبی نقش پیوند صنایع کوچک را با دیگر صنایع ایفا می کنند و نتیجه مثبتی در زمینه رشد و رونق تولید و رفع نیازهای داخل کشور را به همراه می آورد.

او ادامه داد: نمایشگاه فرآورده های توسعه بازار را برای بنگاه های کوچک و متوسط تسهیل می کند و از ظرفیت نمایشگاه ها برای توسعه sme ها استفاده می کنیم.
 
معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: دو رویکرد مهم را برای واحدهای صنعتی کوچک تعریف کردیم که یکی تولید رقابت پذیر و دیگری بین المللی سازی sme ها است.
 
انتهای پیام//ف.س
 

نمایشگاه ها فرصتی برای رفع نیازهای داخل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.