ایجاد ۵ هزار و ۱۰۰ اشتغال جدید از طریق تسهیلات کم بهره به روستاییان و نهاد‌های حمایتی در استان همدان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ایجاد ۵ هزار و ۱۰۰ اشتغال جدید از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره به روستاییان و نهاد‌های حمایتی استان همدان طی امسال خبر داد.

احمد توصیفیان، مدیر کل تعاون،  کار و رفاه اجتماعی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:امسال دولت برای حمایت از ایجاد اشتغال در روستا‌ها تاکنون از طریق بانک‌های استان ۲۷۴ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۶ درصد به کارآفرینان روستایی استان همدان پرداخت کرده است.

او با بیان اینکه تسهیلات به مشاغل خانگی و کارآفرینان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود افزود:امسال تاکنون در بخش اشتغال خانگی، ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات، در بخش کارآفرینی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۵۰۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و به مدد جویان بهزیستی ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم.

توصیفیان گفت:ما به منظور ایجاد اشتغال پایدار از طریق این تسهیلات ،گروه‌هایی را برای بررسی وضعیت پیش از پرداخت تسهیلات، حین و بعد از آن به واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی استان فرستاده ایم.

در استان همدان هزار و ۱۲۷ تعاونی با ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار و ۶۸۲ نفرفعال هستند.

انتهای پیام/ا

پرداخت تسهیلات با بهره  ۴ و ۶ درصدی برای ایجاد اشتغال روستایی و مددجویان نهاد‌های حمایتی استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.