نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان با صدرنشینی تیم سایپا تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه پانزدهم شهریور با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی این هفته سایپا تهران با نتیجه پُر گل از سد پالایش نفت آبادان گذشت و در صدر جدول باقی ماند.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان

پالایش نفت آبادان ۲ - سایپا تهران ۸

در پر گل‌ترین بازی هفته چهارم ساپیا تهران با ۸ گل از سد پالایش نفت آبادان گذشت و صدرنشین لیگ باقی ماند. ۸ گل سایپا با هتریک شهین افلاکی، دبل فرشته کریمی و گل‌های آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان و یاسمن پاکجو به ثمر رسید.

هیات فوتبال خراسان رضوی ۳ - دختران کویر مس کرمان صفر

تیم هیات فوتبال خراسان با هتریک سارا شیربیگی، دختران کویر مس کرمان را در خانه خود شکست داد. ۲ گل این بازی را سارا شیربیگی از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نامی نو اصفهان صفر - مس رفسنجان ۲

مس رفسنجان با گل به خودی بازیکن تیم نامی نو و تک گل مهسا کمالی پیروز این رقابت شد. لازم به ذکر است که فرزانه توسلی دروازه بان نامی نو ۴ دقیقه مانده به پایان بازی از زمین اخراج شد.

شهروند ساری ۵ - دریژنو فرخشهر ۳

در یکی از پر گل‌ترین بازی‌های هفته تیم شهروند ساری با دبل فاطمه نادری و گل‌های نسیم نوازنده، شادی بهرامی و الناز عبداللهی پیروز دیدار مقابل دریژنو فرخشهر شد. ۲ گل دریژنو فرخشهر را معصومه همتی و یک گل را مریم حکمتی به ثمر رساندند.

پارس آرا شیراز صفر - رهیاب تهران ۵

در یک بازی پر گل رهیاب تهران مقتدرانه با هتریک معصومه محمد گنجی و گل‌های یگانه خلیلی و نسا احدی از سد پارس آرا شیراز گذشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار