«جهانیان» مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی شد

وزیر کشور در حکمی احسان جهانیان را به سمت مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی منصوب کرد.

«جهانیان» مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی احسان جهانیان را به سمت مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی منصوب کرد.

متن حکم رحمانی فضلی خطاب به احسان جهانیان به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد و درایت و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون امنیتی، انتظامی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی منصوب می‌کنم.

برنامه ریزی برای تأمین و حفظ نظم عمومی و ارتقای آن، بررسی و آسیب شناسی مسائل انتظامی، بررسی و اظهارنظر کارشناسی در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی در بخش انتظامی و تهیه و تدوین بودجه، توسعه و آموزش نظم، تهیه شاخص‌ها و معیار‌های اندازه گیری نظم و پویاسازی واحد‌های ذیربط از جمله اموری است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد سبحان و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از طریق برنامه ریزی مناسب و شایسته نسبت به پیگیری و تحقق آن تلاش و اهتمام کنید.


بیشتر بخوانید: سردار غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) شد


توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/

 

احسان جهانیان  مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار