آزادی ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی در آذربایجان شرقی

۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی در آذربایجان شرقی از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تقی‌پور مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی از آزادی ۱۷ زندانی جرایم غیر عمد و محکومان مالی همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: ۱۱ نفر از این زندانیان از زندان تبریز و شش نفر دیگر نیز از زندان سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی هستند.

او در تشریح این خبر اظهار کرد: جمع کل بدهی این افراد معادل یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان بود، که ۷۶۰ میلیون تومان آن از طریق درخواست اعصار به تقسیط، ۱۴۰ میلیون تومان از طریق گذشت شکات و ۲۷۰ میلیون تومان نیز از محل کمک‌های ویژه ستاد دیه تامین شده است.

او افزود: در حال حاضر ۴۶۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد و محاکم مالی داریم که از این تعداد شش نفر زن و ۴۵۴ نفر مرد هستند.

تقی پور از اعلام آمادگی تعدادی از هیات‌های عزاداری برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد و گفت: تا کنون سه هیات عزاداری موکب بقیه‌الله تبریز، مجمع غلامان حسینی شهرک امام خمینی (ره) تبریز و هیات زنجیر زنان حضرت علی اصغر (ع) و تعدادی از خیران به آزادسازی این ۱۷ زندانی کمک کرده‌اند.

تقی‌پور بیان کرد: از مردم و خیران تقاضا می‌کنیم آزادسازی و کمک به زندانیان را در ایام محرم فراموش نکنند و در بازگشتن این افراد به آغوش خانواده‌هایشان سهیم باشند.

 

انتهای پیام/ش

۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی در آذربایجان شرقی  آزاد شدند

برچسب ها: دادگستری ، زندانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.