فرماندار هندیجان:

آیین بازگشایی مدارس، باشکوه برگزار شود

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: آیین بازگشایی مدارس در این شهرستان باید باشکوه برگزار شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان در جلسه شورای آموزش و پرورش هندیجان به اهمیت برگزاری باشکوه آیین بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: لازم است در این زمینه همه دستگاه‌های اجرایی با اداره آموزش و پرورش همکاری‌های لازم و همه جانبه را داشته باشند.

او شهرداری را یکی از تاثیرگذارترین دستگاه‌ها در این زمینه دانست و اظهار داشت: دهیاران و بخشداران هندیجان " پروژه مهر" را جدی بگیرند و به بهترین شکل ممکن فضا و شرایط را برای حضور دانش آموزان بر سر کلاس‌های درس فراهم نمایند.

بویری بیان کرد: علاوه بر این، قرار شد که آموزش و پرورش دستگاه‌هایی که امکانات و توانایی‌های لازم برای کمک به بهبود فضا‌های درسی را دارند به فرمانداری اعلام کند تا هماهنگی‌های مربوط به آن صورت بگیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش هندیجان فراهم آوردن فضای امید و نشاط در بین دانش آموزان را با اهمیت عنوان کرد و اذعان داشت: در این شرایط است که دانش آموز می‌تواند با انگیزه و علاقه به فضای آموزشی وارد شود که این از نظر کارشناسان باعث ارتقاء سطح تحصیلی می‌شود.

فرماندار هندیجان آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان را اولویت اول دانست و بر همراهی و همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تاکید کرد.

کنکور سراسری، مهم‌ترین شاهص ارزیابی آموزش و پرورش

علی بویری یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی آموزش و پرورش در شهرستان تعداد افراد قبول شده در کنکور سراسری عنوان کرد و بیان داشت: نباید از این مهم غافل شد.

او با تاکید بر اینکه نیاز است تا عقب ماندگی این شهرستان در زمینه قبولی‌ها در کارگروهی ذیل شورای آموزش و پرورش مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: برای بهبود جایگاه شهرستان برنامه ریزی‌هایی در دست تدوین است که در حال فراهم کردن مقدمات آن هستیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: از جمله این برنامه ریزی‌ها شناسایی افراد مستعد برای قبولی در کنکور است تا در نهایت تحت آموزش‌های ویژه‌ای از سوی اساتید برجسته قرار بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار