کمبود نیرو در مدارس ابتدایی آستارا

مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: مدارس ابتدایی این شهرستان با کمبود نیرو مواجه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با اشاره به اینکه سامان‌دهی نیرو‌های انسانی مدارس این شهرستان انجام شده و درمقطع ابتدایی با کمبود نیرو مواجه هستیم، گفت: ۲۵ کلاس در پایه ابتدایی معلم ندارد که امیداوریم این مشکل پیش از شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۹ برطرف شود.

او از آماده‌سازی ۵۴۷ باب کلاس در مقاطع مختلف برای سال تحصیلی جدید خبر داد وافزود: برای مقطع ابتدایی ۳۰۹ باب کلاس درس، برای متوسطه دوره اول ۱۳۶ باب کلاس و برای متوسطه دوره دوم نظری ۶۲ باب کلاس، فنی و کاردانش ۵۰ باب پیش‌بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با بیان اینکه، در خصوص ثبت‌نام و توزیع کتب درسی هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، گفت:تاکنون حدود ۱۷ هزار نفر از دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی در سامانه سناد به ثبت‌نام کرده‌اند که این رقم در روز‌های منتهی به بازگشایی مدارس افزایش پیدا می‌کند.

سید سجاد موسوی با اشاره به اینکه، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به همراهی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی دارد، تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هشت زیر نظام دارد که تمام مدیران مدارس به عنوان سیاست‌گذاران اصلی و کارشناسان ارشد اجرایی این سند لحاظ شده‌اند.

 

انتهای پیام / ق 

 

 

مدارس ابتدایی شهرستان آستارا  با کمبود نیرو مواجه است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.